آئودی مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه ولوو را استخدام کرد

شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
آئودی پیتر مرتنز را جایگزین استفان نیرش، مدیر قبلی بخش تحقیق و توسعه‌ی این کمپانی کرد.
تبلیغات

در پی اتهام دست داشتن استفان نیرش در تقلب میزان انتشار آلاینده‌ها، آئودی این مدیر ارشد را از شغل خود تعلیق کرد و سرانجام نیرش در سپتامبر سال جاری از سمت خود استعفا داد. او فقط ۹ ماه سکان هدایت بخش تحقیق و توسعه‌ی آئودی را در دست داشت. او در گذشته برای مرسدس بنز و جنرال موتورز نیز کار کرده است.

مرتنز پس از ترک کمپانی جگوار لندروور (او در این کمپانی عضو هیئت رئیسه و مدیر بخش کیفیت بود) در سال ۲۰۱۱ به ولوو پیوست و تا سال جاری در این کمپانی مشغول به کار بود. او که در آلمان متولد شده است، مغز متفکر استراتژی ۴ سیلندر ولوو بود و احتمالا در آینده، نیروی محرک آئودی برای تولید خودروهایی با آلایندگی کم و الکتریکی خواهد بود. عنوان رسمی شغل او در آئودی «عضو هیئت مدیره‌ی توسعه‌ی فنی» است.

منابع آگاه احتمال می دهند دلیل انتخاب فردی خارج از گروه فولکس‌واگن برای این سمت، کسب اطمینان از نقش نداشتن او در اتهامات مربوط به رسوایی Dieselgate است. مدیرعامل آئودی، روپرت استدلر، درباره‌ی مرتنز می‌گوید:

تجارب فنی و بین‌المللی پیتر مرتنز در صنعت خودروسازی مثال زدنی است. او فردی ایده‌آل برای این شغل است و صلاحیت لازم برای انجام آن را دارد و می‌تواند باعث پیشرفت بخش توسعه‌ی فنی آئودی شود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات