پرداخت غرامت به مشتریان نکسوس 5 ایکس که به مشکل سخت افزاری برخورده‌اند

جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بسیاری از کاربران گزارش کرده‌اند ال‌جی کل هزینه‌ی نکسوس 5 ایکس را به کسانی که به مشکل مشخص سخت‌افزاری برخورد کرده‌اند، باز پس داده‌ است.
تبلیغات

معمولا وقتی مشتری، گوشی معیوب خود را به خدمات گارانتی تولیدکننده‌ی آن تحویل می‌دهد، باید صبر کند تا مشکل توسط خدمات رفع شود یا اینکه در عوض، نسخه‌ی جایگزین را (که می‌تواند نو یا تعمیر شده باشد)  تحویل بگیرد. اما این روش درباره‌ی مشتریان LG Nexus 5X اعمال نشده است و مشتریانی که گوشی آن‌ها به دلیل یک مشکل سخت‌افزاری وارد حلقه‌ی ریست می‌شود، کل مبلغ گوشی خود را از ال‌جی پس می‌گیرند.

دلیل اینکه ال‌جی نسخه‌ی نو یا تعمیر شده از نکسوس ۵ ایکس را به مشتریانی که مشکل اشاره‌شده را دارند، تحویل نمی‌دهد و در عوض مبلغ معادل آن را پرداخت می‌کند؛ این است که موجودی قطعه‌ای که باعث ایجاد مشکلِ ریست شدن در نکسوس ۵ ایکس می‌شود، به پایان رسیده است. گوگل نیز از زمانی که عرضه‌ی گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال آغاز شد، فروش نکسوس‌های خود را متوقف کرد. البته هنوز بعضی از خرده‌فروشی‌ها در موجودی خود تعداد محدودی Nexus 5X دارند. همچنین گزارش شده که ال‌جی تولید این گوشی را متوقف کرده است. 

از آنجایی که ال جی در ایران دفتر رسمی دارد و دفتر خدمات پس از فروش آن نیز عموما سرویس خوبی در اختیار مشتریان ایرانی قرار می‌دهد؛ احتمالا اگر قطعه‌ی اشاره‌شده در ایران موجود نباشد، سرویس بازپرداخت هزینه را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات