هواوی به دنبال افزایش سهم خود از بازار گوشی های هوشمند

جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در نظر دارد سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند را بالا ببرد؛ اما شرکت‌هایی مثل ویوو و اوپو که هر دو چینی هستند، رقابت سنگینی با این شرکت دارند.
تبلیغات

هواوی که ابتدا، کار خود را به‌عنوان سازنده لوازم مخابراتی آغاز کرده بود؛ حالا سومین شرکت سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند است و البته قصد دارد سهم خود را از این بازار افزایش دهد که البته این موضوع با همکاری شرکت‌های تایوانی محقق خواهد شد.

بنا بر گفته‌ی منبعی از تایوان؛ هواوی به‌شدت در تلاش است سهم خود را از بازار گوشی‌های هوشمند، نوت‌بوک و تبلت افزایش دهد. همچنین انتظار می‌رود این شرکت، خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند خود را نیز افزایش دهد تا با رقبای چینی خود در این کشور پهناور رقابت کند. به علاوه، هواوی گوشی‌های بیشتری از سری نوا معرفی خواهد کرد تا توجه جوانان را بیشتر از قبل به گوشی‌های خود جلب کند. همچنین هواوی قصد دارد فروش آنلاین خود را افزایش دهد و فروش تراشه‌های کرین خود را نیز بالا ببرد. برند آنر نیز قدرتمندتر از قبل خواهد شد؛ شرکت زیربرند هواوی که به عرضه گوشی‌های قدرتمند با قیمت کم مشهور است، بخش بزرگی از هدف جدید هواوی خواهد بود.

با این حال هواوی تنها نیست و در کنار این شرکت، لنوو، ویوو، شیائومی و اوپو نیز در نظر دارند فعالیت‌های خود را گسترش دهند. برای مقابله با گسترش جهانی این شرکت‌ها، هواوی قصد دارد حضور خود را در آسیای جنوبی، خاورمیانه و اروپای غربی افزایش دهد. بنا بر شایعات؛ هواوی قصد دارد لپ‌تاپ‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی نیز عرضه کند؛ حتی با وجود اینکه لپ‌تاپ‌ها در سال‌های اخیر با افت فروش زیادی مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد مسئولیت ساخت لپ‌تاپ‌های هواوی با فاکس‌کان است و از طرف دیگر، هواوی حضور خود در بازار تبلت‌ را نیز افزایش خواهد داد. فروش تبلت‌های این شرکت در سال ۲۰۱۶ بیشتر از حد انتظار بوده است و هواوی قصد دارد عملکرد خوب خود را در سال ۲۰۱۷ بهبود ببخشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات