تصاویر رندر پرچمدار هواوی منتشر شد؛ احتمال عرضه نسخه ای از پی 10 با لبه های منحنی

پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تصاویری که از پرچم‌دار جدید هواوی منتشر شده‌اند، به نظر می‌‌رسد گوشی پی 10 در دو مدل عرضه خواهد شد.
تبلیغات

زمان زیادی تا رونمایی از هواوی پی 10 باقی مانده است؛ با این حال اخبار و اطلاعات زیادی در مورد پرچم‌دار سال آینده کمپانی چینی منتشر می‌شود.

انتظار می‌رود پی 10 در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود؛ البته باید در نظر گرفت که امکان تغییر این زمان توسط هواوی وجود دارد.

چند روز پیش خبری با عنوان تصاویر جدیدی از هواوی پی 10، منتشر شد که در کنار تصاویر، اطلاعاتی جزئی از مشخصات سخت‌افزاری محصول آینده هواوی نیز وجود داشت.

با این وجود؛ امروز تصاویری منتشر شده‌اند که به لطف آن‌ها می‌توانیم نگاه بهتری به پرچم‌دار سال آینده هواوی بیندازیم و با مدل احتمالی آن آشنا شویم.

این تصاویر که از کشور چین منتشر شده‌اند، بسیار شبیه به رندرهای رسمی هستند و با مشاهده آن‌ها می‌توان متوجه شد که هواوی قصد دارد پی 10 را در دو نسخه عرضه کند. نسخه اول از نمایشگر فلت استفاده می‌کند؛ اما نسخه دوم دارای نمایشگری با لبه‌های منحنی است. البته نکته‌ای که هنوز مشخص نشده، این است که آیا میان ابعاد نمایشگر این دو نسخه تفاوتی وجود دارد یا خیر.

نکته‌ای که صحت این رندرها را تائید می‌کند، طراحی دکمه خانه گوشی‌ها است البته باید ذکر کرد که در پی 9 از دکمه خانه فیزیکی استفاده نشده بود.

طبق اطلاعاتی که از مشخصات سخت‌افزاری هواوی پی 10 در اختیار داریم؛ این محصول قرار است از نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچ بهره ببرد که دارای پنل QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) خواهد بود.

در زیر قاب پی 10 قرار است از تراشه قدرتمند کرین ۹۶۰ استفاده شود که دارای پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71 است.

احتمالا اگر دو نسخه از پی 10 عرضه شود؛ از نظر میزان حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی نیز این دو گوشی در دو مدل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل اول دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود و مدل دوم که قدرتمندتر است از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

تصویر رندر هواوی پی 10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات