آپدیت جدید تلگرام به همراه سرویس وبلاگ نویسی منتشر شد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که برای انتشار مطالب حوصله‌ی ثبت‌نام‌های طولانی مطلب را ندارید، سرویس جدید تلگرام برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.
تبلیغات

اگر می‌خواهید مطلبی در اینترنت منتشر کنید اما حوصله‌ی ثبت نام در سرویس‌هایی مانند وردپرس یا ایجاد حساب کاربری در یک وبلاگ را ندارید، آپدیت جدید تلگرام برای شما کاربردی خواهد بود. تلگرام این سرویس را به تازگی راه‌اندازی کرده است که به نظر عملکرد سریعی نیز دارد. کار با این سرویس بسیار راحت است؛ برای مثال می‌توانید این پست را مشاهده کنید که در کمتر از ۵ دقیقه ساخته شده است.

این سرویس بسیار خوب و کاربردی است و با وجود اینکه امکانات زیادی ندارد اما نتیجه‌ی دلخواه شما را به دست خواهد داد. اما پتانسیل سوءاستفاده از این سرویس بسیار زیاد است؛ چرا که می‌توان نام هر کسی را به عنوان نویسنده‌ی مطلب عنوان کرد.

البته آپدیت جدید تلگرام نیز به همراه این سرویس منتشر شده است که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید لینک ارسال‌شده را در خود اپلیکیشن ببینید. این ویژگی Instant View نام‌گذاری شده است. همچنین حالا می‌توانید به تاریخی مشخص رجوع کنید تا پیام‌های ارسالی در آن روز را ببینید. 

نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن نیز برخی تغییرات در رابط کاربری به خود دیده است؛ دوربین آن سریع‌تر شده، فشرده‌سازی ویدیوها بهبود پیدا کرده است و برخی تغییرات ریز را نیز شامل می‌شود. همچنین تلگرام اعلام کرده است در حال کار روی یک آپدیت بزرگ است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات