گزارش زومیت از مراسم رونمایی گوشی ال‌جی V20 در ایران

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت ال‌جی گوشی پرچم‌دار سری V خود یا V20  را در ایران رونمایی کرد. این گوشی از هفته بعد در بازار ایران فروخته خواهد شد.
تبلیغات

شرکت ال‌جی امروز سه‌شنبه ۲ آذر ۹۵ در مراسمی با حضور خبرنگاران از گوشی‌ V20 خود در بازار ایران رونمایی کرد تا این گوشی‌ را در بازارهای موبایل ایران عرضه کند.

گوشی ال‌جی V20 در تاریخ ۱۶ شهریور در سان‌فرانسیسکو رونمایی شد. این گوشی‌ جدید‌ترین گوشی سری V است که با گواهی ‌ضربه‌پذیری، نمایشگر دوم، اندروید ۷ نوقا، دو دوربین پشتی با زوایای مختلف، فوکوس‌های چندگانه، مبدل دیجیتال به آنالوگ، ضبط صدای HD و امکانات صوتی و تصویری قوی ارائه شده است.

پورسیستانی سرپرست GTM موبایل ال‌جی در ایران در این مراسم اعلام کرد: «با توجه به استقبال از V10  بسیاری از مشتریان منتظر ارائه گوشی جدید سری V بودند. V20 دارای بدنه آلومینیوم به همراه لبه‌های مقاوم سیلیکونی است که استاندارد نظامی‌ دارد. امروزه مالتی‌مدیا برای مردم بیش از پیش مهم است و ما نیز در ال‌جی این اهمیت را درک کردیم. V20 اولین گوشی‌ در دنیا است که بهترین مبدل دیجیتال به آنالوگ را دارد تا کاربر بهترین صدا را در آن داشته باشد. با دکمه‌ای که در نوار اعلانات وجود دارد، کاربر به‌راحتی می‌تواند کیفیت صوتی دستگاه خود را بالا ببرد.»

به گفته پورسیستانی، V20 با افزایش کیفیت میکروفون خود قابلیت ضبط صدا با کیفیت HD به بهترین وضوح و کیفیت را دارد تا کاربر در کنسرت‌ها یا رویدادهای دارای سخنرانی از آن به‌راحتی استفاده کند. لنز واید گوشی‌های ال‌جی از جی‌۵ به کاربران معرفی شد. این دو دوربین دارای زوایای ۷۵ و ۱۳۵ درجه هستند تا شما علاوه بر ثبت تصاویر استاندارد، تصاویر بازتری را با لنز باز این گوشی‌ ثبت کنید.

به گفته این مدیر ال‌جی، دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسل و دارای زاویه ۱۲۰ درجه و f1.9 است. ال‌جی از جی۳ فوکوس لیزری را معرفی کرد تا قدرت فوکوس کنتراست و فوکوس لیزری داشته باشید، اما در وی۲۰ فوکوس فازی نیز به این دو فوکوس اضافه شده است. گوشی V20 نقاط فوکوس شده را با رنگ سبز کمرنگ نمایش می‌دهد.Steady Record 2 در این گوشی، با حداقل تارشدگی تصاویر و آنالیز فریم به فریم کمک می‌کند تا بهترین ویدیو‌ها را بدون تاری ضبط کنید.

پورسیستانی گفت‌:

همکاری گوگل با ال‌جی از نکسوس ۴، سبب شد تا در زمان توسعه‌‌ی اندروید ۷ توسط گوگل، ال‌جی نیز این نسخه از اندروید را در گوشی‌ خود پیاده‌سازی کند. شما با وی۲۰ می‌توانید اعلانات را در نمایشگر دوم بخوانید تا مزاحمتی برای برنامه‌ی در حال اجرای شما به وجود نیاید. قابلیت دیگر، جستجوی In-Apps است که به‌صورت موضوعی و جزئی در برنامه‌ها و صفحات جستجو می‌کند.

وی۲۰ یک گوشی‌ دو سیم‌کارته است که در کنار اسلات‌های سیم‌کارت، اسلات کارت حافظه مجزا وجود دارد. این گوشی از باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر قابل تعویض بهره می‌برد. درب پشت این گوشی با یک دکمه کوچک باز می‌شود. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز مانند جی‌۵ در پشت بدنه قرار دارد.این گوشی از SOC قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ شرکت کوالکام بهره می‌برد.

رونمایی v20

وی در پاسخ به یک خبرنگار در مورد حذف دکمه‌های پشت در وی ۲۰ توضیح داد:

دکمه‌های پشت از موارد مورد علاقه ال‌جی است ولی به خاطر تعبیه سنسور اثر انگشت در پشت گوشی تصمیم به حذف دکمه گرفته شد.

مزدک ابراهیمیان مدیر محصول ال‌جی در مدیاپردازش به سؤال خبرنگار زومیت در مورد زمان عرضه به بازار و قیمت V20 گفت:

پیش‌فروش این گوشی از دیروز در دیجی‌کالا شروع شد که مختص این هفته و تعداد محدود است که به همراه حافظه یا هندزفری است. عرضه‌ی وی۲۰ از هفته بعد در بازار با قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود و باندلی در بازار عرضه نخواهد شد.
رونمایی V20

او به خبرنگار دیگری پاسخ داد:

بخشی از قیمت گذاری به مدیاپردازش بر می‌گردد و قیمت، حاصل تعامل ال‌جی و مدیاپردازش به همراه تعرفه و عوارض قانونی ۱۶ درصدی است.

دی سی آن مدیر ال‌جی الکترونیکس در ایران نیز در مورد فروش موبایل ال‌جی در ایران گفت:

کشور ایران از پتانسیل خوبی در خاورمیانه و شمال آفریقا برخوردار و سهم ال‌جی حدود ۱۰ درصد در این بازار است. ما در ایران تنها به صورت واردات قانونی کار می‌کنیم. با توجه به سیاست برخورد با قاچاق مسئولان ایرانی، احتمال داده می‌شود که ال‌جی موبایل در ایران رشد داشته و بتوانیم فروش خوبی تجربه کنیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات