تماشا کنید: زمین از نگاه پریسما چگونه دیده می‌شود

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گروهی ویدیوی خلاقانه‌ای از زمین تهیه کرده‌اند که از طریق پریسما فیلترگذاری شده است.
تبلیغات

تماشای کره زمین از آسمان هیجان خاصی دارد؛ اما اگر این منظره ساختار متفاوتی به خود بگیرد، چه حس و حالی خواهید داشت؟ آژانس هنرهای خلاقانه Juliet Zulu ویدیویی را منتشر کرده است که چهره‌ای متفاوت از زمین را نشان می‌دهد. این آژانس سال گذشته پروژه‌ای برای یک شرکت تولیدکننده لباس‌های ورزشی داشت و بعد از آن متوجه شد فیلم‌های بسیار زیادی از بخش‌های مختلف زمین دارد که هیچ‌کدام استفاده نشده‌اند.

پس این شرکت دست‌به‌کار شد و تمام ویدیو‌هایش را که از زمین گرفته بود، به اپلیکیشنی وارد کرد تا فیلتر خاصی را روی آن‌ها اعمال کند. اما همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر پریسما توجهات بسیاری به خود جلب کرده است. پس بهترین کار این بود که آن‌ها نیز ویدیو‌هایشان را با این فیلتر بسازند. البته این ویدیو‌ وضوح تصویر قابل توجهی ندارد و تنها تجربه کلی از سفر دور زمین از طریق فیلتر پریسما را ارائه می‌کند. این تیم در صفحه Vimeo خودشان نوشته‌اند:

این پروژه‌ از بین ویدیو‌هایی که در طول ۹ ماه جمع‌آوری کرده بودیم، تهیه شد. در واقع این ویدیو‌ مرزی بین زندگی واقعی و رؤیاپردازی است. این تکه‌های ویدیو از طریق برنامه‌های قدرتمندی که به همین منظور ساخته شده‌اند، به ویدیویی تبدیل شد که ساختار جالبی دارد و تجربه منحصربه‌فردی از تماشای زمین در داخل کابین هواپیما تداعی می‌کند.

این ویدیو به قدری جالب است که به احتمال زیاد کاربران را به استفاده هر چه بیشتر از پریسما تشویق خواهد کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو جالب را مشاهده کنید.

دانلود 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات