اپل موزیک تا ۲۰ درصد ارزان تر می‌شود

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گزارش‌ها حاکی است که اپل سرویس اپل موزیک را با قیمت ارزان‌تر در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.
تبلیغات

بر اساس گزارش دو منبع مختلف، اپل قصد دارد تا عضویت ماهانه سرویس استریم موسیقی خود را ارزان کند. اگر بخواهیم دقیق‌تر درباره این کاهش قیمت در سرویس استریم موسیقی اپل صحبت کنیم، باید به کاهش ۲۰ درصدی آن اشاره کنیم.

شرکت مستقر در کوپرتینو پیش از این عضویت ماهانه سرویس اپل موزیک را با قیمت ۹.۹۹ دلار برای کاربران عادی و ۱۴.۹۹ دلار برای عضویت خانوادگی پیشنهاد می‌کرد که حالا این قیمت قرار است برای عضویت عادی به ۷.۹۹ دلار و برای عضویت خانوادگی به ۱۲.۹۹ دلار برسد.

بر اساس اطلاعاتی که از این منابع به دست آمده، ظاهرا اپل قصد دارد این کاهش قیمت را به مناسبت نزدیکی به روزهای تعطیلی و پایان سال اعمال کند. برخلاف شیوه عضویت عادی و خانوادگی که کاهش قیمت خواهند داشت، اپل ظاهرا قصد ندارد بهای عضویت دانشجویی این سرویس را که پیش از این ۴.۹۹ دلار بوده، تغییر بدهد.

با این تغییرات در قیمت سرویس استریم موسیقی اپل موزیک، اکنون اپل هم قیمت با سرویس موسیقی جدید آمازون عضویت‌های مختلف را به فروش می‌رساند. در مقایسه با بزرگترین رقیبی که اپل در این زمینه دارد، یعنی اسپاتیفای، همچنان نمی‌توان مزیت استفاده رایگان ابتدایی اسپاتیفای را از یاد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات