گلکسی S7 اج با رنگ آبی مرجانی معرفی شد

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ سرانجام رنگ آبی مرجانی گوشی گلکسی S7 Edge را معرفی کرد. این نسخه از اس 7 اج به زودی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.
تبلیغات

گوشی گلکسی S7 را شاید تنها برگه برنده‌ی سامسونگ در سال 2016 باشد. با وجود اتفاقات و حواشی پیرامون گلکسی Note 7 و پایان یافتن کار این گوشی عملا تنها پرچمدار این کمپانی در سال جاری میلادی، اس ۷ است.

کمتر از یک ماه پیش اخباری مبنی بر تولید رنگ جدید از S7 Edge به بیرون درز کرد و حتی چند روز گذشته نیز تصاویری از سوی نمایندگی تایوان کمپانی سامسونگ منتشر شد که این خبر را تا حد زیادی تایید می‌کرد.

اما امروز کمپانی سامسونگ رسماً تولید رنگ آبی مرجانی S7 Edge را تایید کرد. Blue Coral در واقع ششمین رنگ برای سری اس 7 اج به شما می‌رود و قرار است که در هفته‌ی اول نوامبر و در فروشگاه‌های منتخب، این محصول به فروش برسد.

قیمت این نسخه هنوز مشخص نیست و ظاهراً اعلام آن بر عهده‌ی فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های سامسونگ در کشور‌های مختلف است.

سامسونگ دلیل استفاده از این رنگ را محبوبیت آن ذکر و اعلام کرده که ساخت آن از طبیعت الهام گرفته شده است.

سامسونگ با افزودن طیف رنگ طلایی به حاشیه‌ی این گوشی ترکیبی ویژه و زیبا را خلق کرده، اگرچه سخت افزار این گوشی‌ تغییر نداشته است.

جالب است بدانید آبی مرجانی ابتدا قرار بود رنگ انحصاری گوشی گلکسی نوت ۷ باشد اما به دلیل مشکلات و توقف تولید آن، سامسونگ تصمیم گرفت تا از این ظاهر برای پرچمدار قبلی خود استفاده کند.

سفید صدفی، نقره‌ای، صورتی، طلایی و عقیق مشکی (Black Onyx) از رنگ‌های این محصول هستند.

نظر شما در مورد رنگ‌های این گوشی چیست؟ آیا این تنوع رنگ تاثیری در فروش این محصول خواهد داشت یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات