سامسونگ : گلکسی اس 7 هیچ گونه مشکل باتری ندارد

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بعد از انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی گلکسی اس 7، سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای هرگونه مشکل در گوشی پرچم‌دار خود را رد کرده است.
تبلیغات

در روزهای گذشته شاهد انتشار اخباری مبنی بر آتش‌گرفتن گوشی گلکسی اس ۷ بودیم؛ اما سامسونگ سریعا دست به کار شده و بیانیه‌ای رسمی در این خصوص منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

در حال حاضر هیچ موردی از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند سری اس ۷ که در آمریکا در دست مشتریان هستند، در اثر مشکل باتری دچار حادثه نشده است؛ با این حال می‌توانیم تائید کنیم که برخی حوادث به دلیل آسیب‌های شدید خارجی به وقوع پیوسته‌اند. البته تا زمانی که این گوشی‌ها را دریافت و آزمایش نکرده‌ایم، نمی‌توانیم در مورد علت آن‌ها چیزی بگوییم.

البته به احتمال زیاد می‌توان گفت که گلکسی اس ۷ محصولی ایمن است و برخی موارد گزارش‌شده، ایرادات نادری هستند که در تعداد بالای فروش به طور طبیعی گریبان‌گیر شرکت سازنده می‌شوند. این موضوع در مورد آیفون‌های اپل نیز صدق می‌کند و در هفته‌های گذشته شاهد انفجار گوشی‌های پرچم‌دار اپل نیز بوده‌ایم.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در ماه‌های گذشته مجبور به فراخوانی گلکسی نوت ۷ و سپس توقف تولید آن شد؛ اما این موضوع هیچ ارتباطی با سایر گوشی‌های سامسونگ و سری اس ۷ این شرکت ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات