اچ ‌تی ‌سی 10 Evo سه شنبه رونمایی می‌شود

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز مدت زیادی از معرفی آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی، بولت (HTC Bolt) نگذشته که ظاهرا قرار است نسخه بین‌المللی این گوشی در هفته جاری رونمایی شود.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی بولت (HTC Bolt)، آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی، بدون شک یکی از جذاب‌ترین گوشی‌هایی است که تا پایان سال میلادی جاری روی پیشخوان فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. اگر از عرضه‌ی انحصاری این گوشی برای اپراتور آمریکایی اسپرینت و بهره‌مندی آن از پردازنده اسنپدراگون 810 -که در این برهه از سال به طور ویژه به این گوشی اضافه شده‌اند- بگذریم؛ سایر مشخصات این گوشی به‌سختی از پس توجیه قیمت آن برمی‌آیند. اچ‌تی‌سی بولت، علاوه بر یک CPU قدیمی‌تر؛ از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی کواد اچ‌دی، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. دوربین‌های پشتی و سلفی به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و همچنین یک درگاه USB نوع C از دیگر مشخصات این پرچم‌دار تایوانی هستند. هرچند این مشخصات، به خودی خود قابل‌قبول هستند؛ اما قیمت ۶۰۰ دلاری در نظر گرفته‌شده برای این گوشی، رغبت چندانی در مشتریان برای دست‌به‌جیب شدن و خرید آن باقی نمی‌گذارد.

با این حال، اگر شما جزو طرفداران پروپاقرص اچ‌تی‌سی هستید و سرتان برای امتحان کردن گوشی‌های جدید درد می‌کند؛ اچ‌تی‌سی بولت می‌تواند یک گزینه اغواکننده باشد. متأسفانه در حال حاضر، این گوشی تنها در آمریکا و به‌طور انحصاری توسط اپراتور اسپرینت عرضه شده است؛ اما به‌زودی می‌توان شاهد حضور این پرچم‌دار تازه‌وارد در سایر نقاط جهان بود.

اچ تی سی بولت

به تازگی، وب‌سایت تایوانی Sogi که در زمینه‌ی فناوری کار می‌کند؛ دعوت‌نامه‌ای برای یک نشست رسانه‌ای به نمایش گذاشته است که از برگزاری رویداد اچ‌تی‌سی در ۲۲ نوامبر سال میلادی جاری (برابر با ۲ آذر ۹۵) حکایت دارد. در این دعوت‌نامه به جزئیات این نشست اشاره‌ای نشده است؛ اما با سبک‌سنگین کردن حرف‌وحدیث‌هایی که اخیرا از گوشه و کنار شنیده می‌شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالا رونمایی از گوشی اچ‌تی‌سی 10 ایوو (HTC 10 Evo) موضوع محوری این نشست رسانه‌ای خواهد بود. مطابق شایعات؛ اچ‌تی‌سی 10 ایوو قرار است نسخه‌ی بین‌المللی اچ‌تی‌سی بولت باشد و از آنجا که روی دعوت‌نامه‌های ارسالی کمپانی اچ‌تی‌سی، نمایی از قطرات آب نقش بسته است، ضدآب بودن بولت و بهره‌مندی آن از استاندارد IP57 را یادآور می‌شود.

انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی 10 ایوو دارای مشخصات مشابهی با اچ‌تی‌سی بولت باشد؛ به‌جز عرضه یک مدل ۶۴ گیگابایتی از آن علاوه بر مدل پایه ۳۲ گیگابایتی. هم‌زمان با عرضه این گوشی در تایوان، باید چشم‌انتظار حضور آن در سایر بازارها -از خاورمیانه گرفته تا آفریقا و اروپا- باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات