سوبارو از شاسی بلند مفهومی Viziv-7 رونمایی کرد

جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی سوبارو در جریان نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ از شاسی‌بلند مفهومی خود موسوم به Viziv-7 رونمایی کرد.
تبلیغات

مدل مفهومی سوبارو Viziv-7، که به عنوان پیش‌نمایشی از یک شاسی‌بلند سایز بزرگ ۷ نفره با سه ردیف صندلی از آن یاد شده است، در جریان نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ رونمایی شد. تاکشی تاچیموری (Takeshi Tachimori)، معاون مدیرعامل سوبارو، گفته است که خودروی Viziv-7 بزرگ‌ترین خودروی تولیدی توسط سوبارو تاکنون خواهد بود.

سوبارو Viziv-7

این خودرو با طولی برابر ۵.۲ متر، عرض ۲.۰۳ متر، ارتفاع ۱.۸۳ متر و فاصله‌ی محور ۲.۹۹ متر یکی از غول‌پیکرترین خودروهای تولیدی خواهد بود. رقبای این خودرو تویوتا Kluger با طول ۴.۸۵ متر، هیوندا سانتافه ۴.۹ متری، هوندا پایلوت با طول ۴.۹۵ متر، فولکس‌واگن Atlas با طولی برابر با ۵ متر و فورد Explorer با ۵ متر طول خواهند بود که همگی آن‌ها در مقابل این محصول جدید سوبارو کوچک به نظر می‌رسند. لازم به ذکر است که Viziv-7 از شورولت Traverse غول‌پیکر ۸ صندلی با طول ۵.۱۷ متر و بیوک Enclave با طول ۵.۱ متر نیز بزرگ‌تر است.

اگرچه سوبارو اشاره‌ای به پیشرانه‌ی این خودرو نکرده است؛ اما انتظار می‌رود در این خودرو از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر تخت ۳.۶ لیتری -که هم‌اکنون در مدل‌های رده‌بالای Liberty موجود است- استفاده شود. البته احتمالا پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوشارژ باکسر نیز قابل سفارش خواهد بود. به علاوه، این خودرو از رینگ‌های ۲۱ اینچی و تایرهای ۵۵/۲۶۵ استفاده می‌کند.

سوبارو Viziv-7

به غیر از تزئینات مورداستفاده در نمونه‌های مفهومی؛ مانند سپرها و گلگیرهای فیبر کربنی و آینه‌بغل‌های کوچک بال شکل، به نظر می‌رسد که Viziv-7 آماده‌ی تولید باشد. Viziv-7 از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد و به نوعی جایگزین مدل بسیار کوچک‌تر Tribeca خواهد شد. خودرویی که تولیدش از سال ۲۰۱۴ میلادی متوقف شده است.

سوبارو Viziv-7
سوبارو Viziv-7

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات