سامسونگ در حال کار روی آپدیت اندروید 7 برای گلکسی نوت 5 و گلکسی تب اس 2 است

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ در حال کار روی به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی تب اس ۲ است.
تبلیغات

بنا به اعلام وب‌سایت نام آشنای SamMobile، کمپانی سامسونگ توسعه‌ی اندروید ۷.۰ را برای فبلت نوت ۵ و تبلت گلکسی تب اس ۲ آغاز کرده است.

البته سامسونگ در گذشته عملکرد خوبی در ارائه‌ی به‌روزرسانی نداشته است. در چند سال اخیر اما این غول کره‌ای مدت‌زمان ارائه‌ی آپدیت‌ها را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده و آن‌طور که پیدا است؛ ظاهرا سامسونگ نمی‌خواهد در عرضه‌ی اندروید نوقا برای پرچم‌داران جدید و همین‌طور تبلت‌های خود نسبت به دیگر شرکت‌ها عملکرد ضعیفی داشته باشد. البته این مورد برای گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت مورداشاره صدق نمی‌کند.

سامسونگ به‌تازگی و تحت برنامه‌ی آزمایشی خود، نسخه‌ی بتای اندروید ۷.۰ نوقا را برای دو گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی ۷ اج منتشر کرده است.

شایعاتی که تاکنون منتشر شده، نشان از این دارد که سامسونگ توسعه‌ی آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج نیز آغاز کرده است. البته این موضوع که شرکت موردبحث تصمیم گرفته این به‌روزرسانی را برای پرچم‌داران قدیمی‌تری چون گلکسی نوت ۵ و گلکسی تب اس ۲ هم ارائه کند، جای خوشحالی دارد.

اگرچه توسعه‌ی نسخه‌های جدید اندروید توسط کمپانی سامسونگ موضوع خوشحال‌کننده محسوب می‌شود؛ اما تنها نکته که در این بین باقی مانده این است که شرکت یادشده نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی‌ها را هم به‌موقع منتشر کند. با توجه به اطلاعات غیررسمی فاش شده از کمپانی سامسونگ، به نظر می‌رسد نسخه‌ی نهایی اندروید ۷.۰ نوقا برای پرچم‌دارانی چون گوشی‌‌های هوشمند سری گلکسی اس ۷ نیز در اواخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.

با توجه به تحلیل‌هایی که پیش از این در مورد نسخه‌ی آزمایشی اندروید برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۷ صورت گرفته، به این نکته اشاره شده است که این شرکت در حال حاضر قصد دارد رابط کاربری جدیدش را در این به‌روزرسانی اعمال کند. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ بخواهد این رابط کاربری را برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود نیز ارائه کند.

اگر شما هم از دارندگان فبلت نوت ۵ یا تبلت گلکسی تب اس ۲ هستید، می‌توانید امیدوار باشید که این به‌روزرسانی برای دستگاه‌تان منتشر خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات