اپلیکیشن Active Fitness: مدیریت و کنترل فعالیت‌های ورزشی در ویندوزموبایل - زوم‌اپ

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Active Fitness اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزموبایل است که با آن می‌توان فعالیت‌های ورزشی را مدیریت و به بهترین شکل کنترل کرد.
تبلیغات

سال‌ها است که استفاده از گوشی موبایل برای فعالیت‌های ورزشی به امری مرسوم تبدیل شده است؛ به‌طوری که ده‌ها اپلیکیشن مختلف برای مدیریت فعالیت‌های ورزشی برای گوشی‌های موبایل ساخته شده‌اند. Active Fitness یکی از این اپلیکیشن‌های منتشرشده برای گوشی‌های ویندوزموبایل است که قادر خواهد بود اطلاعات دقیقی در رابطه با فعالیت‌های روزانه‌ی شما در اختیارتان قرار دهد تا در پایان یک دوره‌ی زمانی مشخص -برای مثال بعد از یک ماه- میزان فعالیت‌های انجام‌شده، مسافت‌های طی‌شده و ... را به شما گزارش دهد. این برنامه به‌صورت یونیورسال منتشر شده است که به لطف آن می‌توانید اطلاعات ثبت‌شده را علاوه بر گوشی، در کامپیوتر خود نیز در دسترس داشته باشید. برای استفاده از این برنامه، بعد از ورود ابتدا باید فعالیت جدیدی ثبت کنید تا فعالیت‌های شما در این پرونده ثبت و ضبط شوند.

بخش بسیار جالب دیگری که در این برنامه وجود دارد؛ برنامه‌های آموزشی آن است که به شما شیوه‌های صحیح ده‌ها حرکت ورزشی را آموزش می‌دهد تا حتی اگر یک کاربر تازه‌کار در زمینه‌ی نرمش‌های بدنی هستید، بتوانید با مشاهده و استفاده از این بخش، دانش خود را تا سطح قابل قبولی ارتقاء دهید. کافی است برنامه را فعال کنید و گوشی را در جیب خود قرار دهید تا بعد از یک ماه، متوجه شوید که چه میزان مسافت را طی کرده‌اید و میانگین سرعت و کالری سوزانده شده را نیز مشاهده کنید. برای دانلود این برنامه -که به‌صورت رایگان برای پلتفرم ویندوزموبایل منتشر شده است- می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبای محیط کاربری
  • وجود برنامه‌های آموزشی
  • نظارت کامل بر فعالیت‌های ورزشی

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات