قابلیت‌ های جدید الو به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی پیام‌رسان الو با قابلیت‌های جدید منتشر شد. به‌زودی قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.
تبلیغات

روز گذشته شرکت گوگل پیام‌رسان الو رو با سه ویژگی جدید آپدیت کرد. اگر هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید؛ چراکه تا چند روز آینده این نسخه در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

حدود ۲ ماه پیش بود که Google اپلیکیشن الو را برای سیستم عامل ای او اس و اندروید منتشر کرد و در طول این مدت با به‌روزرسانیهای کوچک کارکرد این اپلیکیشن را ارتقاء داده است. با وجود قابلیت‌هایی مانند دستیار گوگل، این اپلیکیشن آن‌طور که باید عملکرد قابل قبولی ندارد و باید برای جذب مخاطب با سه نرم‌افزار دیگر گوگل در این حوزه رقابت کند.

اما ویژگی‌های اضافه‌شده در این آپدیت شامل شکلک‌های هوشمند، افزوده شدن شکلک‌های فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them و قابلیت تغییر تم زمینه‌ی چت هستند.

بر اساس جملاتی که تایپ کرده‌اید، گوگل Emoji متناسب با آن را به شما پیشنهاد می‌دهد و دیگر نیاز ندارید زمانی برای یافتن شکلک یا برچسب موردنظرتان صرف کنید. هدف گوگل از افزودن این امکان، ترغیب کاربران به استفاده از تمام شکلک‌ها و برچسب‌ها بوده است؛ چراکه بر اساس آمار به‌دست‌آمده کاربرها تنها ۳ درصد از تمامی Emoji موجود را استفاده می‌کنند. این ویژگی  که با لمس دکمه‌ی Smart Smiley در هنگام چت آماده‌به‌کار می‌شود؛ در حال حاضر فقط برای  زبان انگلیسی فعال است ولی به‌مرور زبان‌های دیگر نیز به آن افزوده خواهند شد.

با وجود همکاری گوگل و شرکت وارنر، افزوده شدن برچسب‌های الهام گرفته از فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them نیز قسمتی از به‌روزرسانی جدید Allo را تشکیل داده است.

اما تغییر تم پس‌زمینه‌ی چت، مهم‌ترین بخش آپدیت الو است. در حال حاضر ۱۴ تم برای انتخاب وجود دارد و گوگل امیدوار است این تصاویر با سلیقه‌ی شما هماهنگی داشته باشد.

با اینکه اپلیکیشن الو یکی از نرم‌افزارهای ارزشمند در زمینه‌ی پیام‌رسانی است؛ اما مشکل پایه‌ای آن همچنان پابرجا مانده و این ایراد همان ترغیب دوستان و آشنایان به استفاده از این App به‌جای اپلیکیشن‌های متداول و حتی نرم‌افزارهای دیگر گوگل است.

نظر شما درباره عملکرد و استقبال کاربران از اپلیکیشن الو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات