نمونه‌ اولیه هوندا سیویک Si در دو مدل کوپه R و سدان رونمایی شد

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
پیش از آغاز نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۶ نمونه‌های اولیه‌ی هوندا سیویک Si رونمایی شدند.
تبلیغات

پیش از آغاز نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس نمونه‌ی اولیه‌ی ارائه‌شده‌ی هوندا نشان‌دهنده‌ی نسل دهم نسخه‌ی هوندا سیویک Si بود که در سال آینده در دو مدل سدان و کوپه در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

نمونه‌ی اولیه‌ی هوندا سیویک Si بر روی پلتفرم بدنه‌ی گسترده ایجاد شده که شامل شکاف‌هایی در جلو و عقب خودرو، یک اسپویلر در عقب خودرو و جایگاهی برای قرارگیری اگزوز ذوزنقه‌ای شکل است.

هوندا سیویک Si

هوندا اظهار کرده که خودروی جدیدش قدرتمندترین خودروی Si حال حاضر است که پیشرانه‌ی جدید چهار سیلندر توربوشارژ ۱.۵ لیتری با سیستم پاشش سوخت مستقیم در آن، این قدرت را تولید می‌کند. پیشرانه‌ی مذکور تمامی توان خود را با یک جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی با قابلیت تعویض سریع دنده‌ها به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

هوندا هنوز اعداد کلیدی مدل Si را اعلام نکرده در نتیجه خروجی‌های هوندا Si ممکن است خیلی از نسخه‌ی معمولی هوندا سیویک ارائه‌شده در ایالات متحده که توان تولیدی ۱۳۴ کیلووات و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر است، دور نباشد.

صرف نظر از اینکه هوندا Si توان و گشتاور بالاتری در اختیار خواهد داشت یا خیر، بایستی خروجی‌های آن به‌مراتب از نسل نهم هوندا سیویک هاچ‌بک تیپ R که دارای توان ۲۳۱ کیلووات و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است، کم‌تر باشد.

هوندا سیویک Si

نمونه‌ی اولیه‌ی هوندا سیویک Si دارای چرخ‌های آلیاژی آلومینیومی ۱۹ اینچی با ۱۰ عدد اسپوک است که تایرهای با عرض ۲۳۵ میلی‌متر و نسبت ارتفاع به عرض ۳۵ میلی‌متر آن‌ها را در بر گرفته‌اند و خودروی تولیدی دارای سیستم‌های فرمان و دمپر فعال و یک دیفرانسیل لغزش محدود خواهد بود.

در داخل هوندا سیویک Si، دوخت‌های قرمزرنگ در بخش درها، فرمان و دسته‌ی دنده مشاهده می‌شود، همچنین پدال‌های آلومینیومی و دستگیره‌ی تعویض، ادوات قرمز و روشنایی سیستم صوتی و بخش‌های فیبر کربن مانند جلب‌توجه می‌کنند. مهم‌تر از این ویژگی‌ها، صندلی‌های اسپورت مناسبی هستند که در خودروی هوندا سیویک Si به کار گرفته شده‌اند.

هوندا سیویک Si
هوندا سیویک Si
هوندا سیویک Si
هوندا سیویک Si

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات