تماشا کنید: پایین آمدن از پیست اسکی با رنج روور اسپرت

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رنج‌روور همواره به عنوان یک خودروی آفرود ایده‌آل شناخته شده و این بار در یک ویدیوی زیبا قابلیت‌های آفرود این خودرو به نمایش درآمده است.
تبلیغات

پیست اسکی Inferno Mürren سوئیس با طول حدود ۱۵ کیلومتر و شیب‌های تند و مسیری دشوار، بهشت اسکی‌بازان سراسر دنیاست؛ اما، بن کالینز (Ben Collins) برای اسکی به این پیست نرفته است. او که چند باری در نقش استیگ (Stig) برنامه‌ی تاپ گیر ظاهر شده است این بار شانس این را داشته تا رانندگی یک رنج‌روور اسپرت را در نقطه‌ی شروع پیست Inferno بر عهده بگیرد.

تغییراتی که بر روی این خودرو توسط کمپانی لندروور (Land Rover) اعمال شده؛ تنها محدود به اضافه کردن میله‌های تقویتی، کمربند ایمنی مناسب و تایرهای مقاوم است و غیر از موارد ذکرشده، تمامی قسمت‌های دیگر استاندارد کارخانه هستند. در ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، بن کالینز مسیر کوهستانی این پیست را می‌پیماید و در طول مسیر از یخبندان، مسیرهای سنگلاخ و چمن‌زار عبور می‌کند تا در نهایت به خط پایان برسد.

از آنجا که رنج‌روور به خاطر قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی آفرود شهرت دارد، پیمودن این مسیر با سرعت پایین نوعی توهین به این برند محسوب می‌شود و به همین دلیل کالینز در طول مسیر تا حد امکان پدال گاز را می‌فشارد و قابلیت‌های این خودروی فوق‌العاده را به چالش می‌کشد. در حقیقت کالینز نشان می‌دهد که اگر استیگ را آزاد بگذارید چه اتفاقی رخ می‌دهد!

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا این ویدیوی جذاب را تماشا کنید و در عمل، قدرت و سرعت رنج‌روور را شاهد باشید.

دانلود با کیفیت 360p / دانلود با کیفیت 720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات