سیتروئن سی الیزه فیس لیفت معرفی شد

جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سیتروئن از مدل دگرگون‌شده‌ی سی‌الیزه (C-Elysee) جدید رونمایی کرد که تغییراتی در بخش ظاهری و در زمینه‌ی فناوری به خود دیده است. این خودرو به‌زودی در ایران تولید و به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

سیتروئن سی الیزه در ابتدا برای فروش در بازارهای بین‌المللی طراحی شده است و در بخش‌های فنی نیز تشابهاتی با پژو مدل ۳۰۱ دارد، اما حالا سیتروئن تصمیم به عرضه‌ی مدل فیس لفت شده‌ی این خودرو گرفته است.

نمای کلی این خودرو بدون تغییر باقی مانده است و تغییرات صورت گرفته مربوط به استفاده از جلوپنجره‌ی جدید، چراغ‌های اصلی جدید، چراغ‌های روشنایی در روز LED و چراغ‌های اصلی جدید هستند. این سدان جمع‌وجور در بخش عقبی خود مجهز به چراغ‌هایی با چیدمان داخلی سه‌بعدی شده است. همچنین دو رنگ جدید شامل لاجوردی (آبی ایرانی) و خاکستری آلومینیومی نیز به رنگ‌های قابل انتخاب برای سیتروئن سی الیزه اضافه شده‌اند. این دو رنگ جایگزین دو رنگ آبی و خاکستری می‌شوند.

سیتروئن

رینگ چرخ‌های ۱۶ اینچی جدیدی در مدل ۲۰۱۷ سی الیزه به کار گرفته شده‌اند. در داخل کابین از امکاناتی چون صفحه نمایش جدید ۷ اینچی لمسی استفاده شده که سرعت عمل آن در پاسخگویی به فرامین کاربر مناسب است. این صفحه نمایش قابلیت‌هایی نظیر اتصال به تلفن همراه و سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو را نیز در کنار فناوری تشخیص صدا به همراه خود دارد. سیتروئن این مدل را به سیستم رهیاب ماهواره‌ای مخصوص خود مربوط به نام (Connect Nav) مجهز کرده است که قابلیت‌های آن نسبت به قبل افزایش یافته و در برخی بازارهای خاص می‌تواند قیمت سوخت دیزل یا بنزین را نیز برای شما نشان دهد و ضمنا می‌تواند مسیرهای جایگزین را نیز برای راننده پیدا کند و هشدارهای لازم را در خصوص مسیر حرکت بدهد.

سیتروئن بسته به بازار هدف، مدل سی الیزه‌ی ۲۰۱۷ را با طیف بزرگی از انواع پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی ارائه می‌دهد. این پیشرانه‌ها شامل پیشرانه‌ی PureTech به قدرت ۸۲ اسب بخار، پیشرانه‌ی VTi به قدرت ۱۱۵ اسب بخار، پیشرانه‌ی HDi به قدرت ۹۱ اسب بخار و پیشرانه‌ی BlueHDi به قدرت ۱۰۰ اسب بخار هستند. این مدل سیتروئن گرچه قرار است در بازار کشورمان نیز عرضه شود؛ اما از این که با کدام پیشرانه در ایران به فروش خواهد رفت، اطلاعی در دست نداریم. این پیشرانه‌ها را می‌توان همراه با جعبه‌دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی یا شش سرعته‌ی خودکار سفارش داد.

این خودرو در شهر ویگو در اسپانیا به تولید خواهد رسید و فروش آن در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. همچنین نسخه‌ی ویژه‌ی بازار چین در شهر ووهان به تولید خواهد رسید و با مشخصات و تغییراتی که ذکر آن‌ها رفت، از اوایل سال آینده به تولید خواهد رسید.  

با توجه به این که شرکت خودروسازی سیتروئن در نظر دارد که سی‌الیزه را در کنار پژو ۳۰۱ در ایران تولید و عرضه کند، هنوز مشخص نیست آیا مدل ۲۰۱۷ این خودرو تولید می‌شود یا شاهد عرضه‌ی نسل قبلی آن در ایران خواهیم بود.

سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
سیتروئن
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات