تصاویر نمونه اولیه از کاور پشتی گوشی موتو ایکس 2017 منتشر شد

یک‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی تصاویری منتسب به پنل پشتی گوشی موتو ایکس ۲۰۱۷ منتشر شده است.
تبلیغات

سال جاری تا به این لحظه برای گروه موتو سال جالب‌توجهی بوده‌ است. آن‌ها امسال به‌جای عرضه‌ی سری جدیدی از گوشی‌های موتو ایکس، خانواده‌ی موتو زد را در کنار خانواده‌ی جی ۴ روانه‌ی بازار کردند. درحالی‌که بسیاری این عمل را به‌منزله‌ی پایانی برای برند موتو ایکس می‌پنداشتند، اما با توجه به نقشه‌ی راه لنوو برای سال ۲۰۱۷ که به‌تازگی فاش شده است، به نظر می‌رسد که این شرکت چینی به‌احتمال‌زیاد از موتو ایکس جدید رونمایی خواهد کرد. ضمن آنکه تاکنون جایگزینی موتو ایکس با موتو زد تائید نشده است و در عوض از موتو زد به‌عنوان عضو جدیدی از خانواده‌ی موتو یاد می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد احتمالا در آینده شاهد عرضه‌ی گوشی هوشمندی از خانواده‌ی موتو ایکس خواهیم بود و تصویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، می‌تواند ظاهر احتمالی موتو ایکس ۲۰۱۷ را مشخص کند.

موتو ایکس 2017

اگرچه هیچ راهی برای تشخیص آنکه این تصویر متعلق به موتو ایکس است، وجود ندارد، اما می‌توان شباهت‌هایی بین این نمونه‌ی اولیه با گوشی‌های موتو زد، موتو زد فورس و موتو زد پلی یافت. مواردی مانند جایگاه مدور ماژول دوربین در بخش بالایی گوشی نشان از آن دارد که طراحی این گوشی تفاوت زیادی با پرچم‌دارهای کنونی موتو نخواهد داشت. اما به‌احتمال‌زیاد در این گوشی برخلاف موتو زد، از پنل شیشه‌ای در پشت آن استفاده نخواهد شد و با توجه به تصویر به نظر می‌رسد که با بدنه‌ای فلزی طرف خواهیم بود.

موتو ایکس 2017

بخش بالا و پایین گوشی احتمالا از جنس پلاستیک نرم ساخته خواهد شد تا به‌این‌ترتیب ساختار زبری داشته باشد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، موتو ایکس تفاوت ساختاری زیادی با گوشی وی ۲۰ ال‌جی نخواهد داشت؛ چراکه ال‌جی نیز بخش‌های بالا و پایین  گوشی خود را از جنس پلاستیک ساخته است تا مقاومت گوشه‌های این دستگاه حین سقوط افزایش یابد و در بخش‌های دیگر از فلز استفاده شده است تا حس یک دستگاه بالا رده به کاربر القا شود. در حال حاضر، اطلاعاتی در خصوص طراحی موتو ایکس جدید و زمان عرضه‌ی آن، در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات