الکسای آمازون با فریاد جرمی کلارکسون کاربران را از خواب بیدار می کند

شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
آمازون برای یادآوری حضور جرمی کلارکسون در برنامه‌ی The Grand Tour فریاد سه مجری مطرح دنیای خودرو را به تنظیمات اپلیکیشن الکسا برای استفاده به عنوان زنگ ساعت اضافه کرده است.
تبلیغات

آمازون از تمام پتانسیل خود برای تبلیغ برنامه‌ی The Grand Tour با حضور سه مجری نام‌آشنای پیشین برنامه‌ی تاپ گیر بی‌بی‌سی استفاده می‌کند. الکسا نام دستیار صوتی هوشمند آمازون است که روش بسیار جالبی را برای یادآوری تولید این برنامه‌ توسط آمازون در پیش گرفته است. در تنظیمات ساعت الکسا می‌توان فریاد جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند را به‌عنوان زنگ ساعت مشاهده کرد. با تنظیم فایل موردنظر می‌توان با صدای سه مجری The Grand Tour از خواب صبحگاهی بیدار شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این قطعه را می‌توان برای تایمر یا کوک کردن زنگ در هر ساعتی استفاده کرد.

این فایل صوتی در قسمت Celebrity Alarm قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی احتمال اضافه شدن فایل‌های دیگری به این بخش با صدای سایر افراد شناخته‌شده است.

شوی جدید تلویزیونی آمازون با نام The Grand Tour با حضور جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند از تاریخ ۱۸ نوامبر یا ۲۸ آبان ماه آغاز خواهد شد. آمازون در نظر دارد تا ۱۲ قسمت از برنامه‌ی خود را به‌صورت هفتگی از سرویس استریم آمازون پرایم پخش کند. قرارداد آمازون با جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند سه‌ساله بود و شامل ۳۶ قسمت از برنامه‌ی The Grand Tour است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات