ال جی V20 S را با نمایشگری 5.2 اینچی معرفی می کند

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شواهد نشان از این دارد که ال‌جی درصدد عرضه‌ی گوشی‌هوشمند جدیدی با نام V20 S به بازار است.
تبلیغات

وی ۲۰ ال‌جی یک گوشی‌هوشمند مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی در کنار نمایشگر دوم در بالای پنل جلوی گوشی برای نشان دادن اعلانیه‌ها است. احتمالا این گوشی‌هوشمند توسط ال‌جی در بازار اروپا عرضه نشود، اما شنیده‌ها نشان از این دارد که کره‌ای‌ها درصدد توسعه‌ی گوشی‌هوشمند جدیدی هستند که V20 S نام دارد.

براساس اطلاعات ارائه شده V20 S راهی بازار‌های جهانی خواهد شد که از جمله‌ی آن می‌توان به بازار اروپا نیز اشاره کرد. این گوشی شماری از قابلیت‌های وی ۲۰ را نیز به همراه خواهد شد که از جمله‌ی آن باید به نمایشگر دوم و همچنین Quad DAC اشاره کرد.

البته برای درک بهتر وی ۲۰ اس ال‌جی بهتر است نگاهی به گوشی‌هوشمند دیگری از ال‌جی داشته باشیم که با نام Isai Beat در ژاپن بصورت رسمی راهی بازار شده است. این گوشی‌هوشمند بصورت قراردادی با همکاری KDDI از ماه نوامبر راهی بازار شده در حالی که این گوشی در اکتبر رونمایی شده است. هرچند این گوشی در ظاهر شبیه به وی ۲۰ است، اما از وجود یک نمایشگر کوچک‌تر با سایز ۵.۲ اینچ بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ نیز اشاره کرد. حافظه‌ی رم این گوشی هوشمند ۴ گیگابایت بوده و دوربین پشتی آن ۱۶ مگاپیکسل است. ال‌جی یک باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را درون آن قرار داده است. همچنین باید به قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب نیز اشاره کرد که از وی ۲۰ به این گوشی به ارث رسیده است.

به نظر می‌رسد وی ۲۰ اس شباهت زیادی به Isai Beat خواهد داشت. ال‌جی سابقه‌ی عرضه‌ی نسخه‌های تغییر یافته‌ای از گوشی‌های هوشمند را برای بازار‌های مختلف در کارنامه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات