آپدیت اندروید 7 نوقا به زودی برای اکسپریا ایکس پرفورمنس سونی منتشر می‌شود

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی به زودی آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را برای Xperia X Performance منتشر می‌کند.
تبلیغات

سونی این روزها شاید اوضاع مالی مطلوبی را سپری نکند، اما همچنان با امید زیادی پشتیبانی از محصولات اکسپریا خود را ادامه می‌دهد. این شرکت ژاپنی که از یکی از ساده‌ترین فرمور‌های اندروید روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند، قصد دارد تا به زودی اندروید ۷.۰ را به یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود بیاورد.

سونی چندی پیش برنامه‌ای به نام Xperia Beta Program را معرفی کرده بود که امکان آزمایش بروزرسانی‌های جدید اندروید را به کاربران گوشی‌های تازه این شرکت می‌داد. اکنون کاربرانی که در این برنامه ثبت نام کرده‌اند، ایمیلی را حاوی نحوه استفاده و آزمایش اندروید ۷.۰ نوقا در اکسپریا ایکس پرفورمنس دریافت خواهند کرد. اکسپریا ایکس پرفورمنس به عنوان جدیدترین گوشی‌ پرچمداری که از جانب سونی معرفی شده شناخته نمی‌شود اما یکی از دستگاه‌هایی است که از سوی این شرکت در مرحله دستگاه‌های پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۲۳ مگاپیکسل ساخته شده است.

اندروید ۷.۰ نوقا تا چند روز دیگر به دست کاربران دستگاه اکسپریا ایکس پرفورمنس خواهد رسید. این موضوع نویدی است برای دیگر دستگاه‌های جدید سونی همچون اکسپریا XZ یا اکسپریا X کامپکت تا به زودی این بروزرسانی را دریافت کنند.

سونی اخیرا مشابه دیگر شرکت‌های سازنده دستگاه‌های اندرویدی علاقه‌ای به ایجاد تغییرات در شکل و حس اندروید‌های جدید ندارد و با این بروزرسانی جدید تقریبا می‌توانید به اندرویدی مشابه اندروید خام دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات