دنیای جدید اپلیکیشن‌های معاملاتی و بورسی

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
از دلایلی که باعث توجه افراد عادی به بازار سرمایه شده، بازدهی بالاتر بازار بورس نسبت به سایر بازارها از جمله مسکن، ارز، سکه و طلا است.
تبلیغات

البته برخی از افراد تصور می‌کنند سرمایه‌گذاری در بورس مخصوص افرادی خاص با تحصیلات بالاست و یا فقط شرکت‌ها و افراد ثروتمند می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، اما این‌گونه نیست و افراد عادی با وجود سرمایه پایین نیز می‌توانند با کسب دانش و آموزش برای کسب سود در این بازار شرکت کنند.

مزایای سرمایه‌گذاری در بازار بورس

مهم‌ترین مزایایی که باعث شده افراد زیادی  به فعالیت در بازار بورس اوراق بهادار علاقه‌مند شوند عبارتند از:

  • شریک شدن در فعالیت اقتصادی شرکت‌های بزرگ و سود آنها حتی با سرمایه‌ای کوچک
  • قانونی و شفاف بودن خریدوفروش سهام در بازار بورس تهران
  • قابلیت نقدشوندگی سریع
  • شروع آسان و معاملات برخط تحت وب یا با موبایل تریدر
  • دارا بودن پتانسیل سودآوری بسیار بالا

نکته: اولین گام حضور در بورس دریافت کدبورسی است. کارگزاری آگاه برای اولین بار در ایران سرویس آگاه اکسپرس را برای دریافت کدبورسی بصورت کاملا غیرحضوری راه‌اندازی کرده است، برای مشاهده راهنما و دریافت کدبورسی فوری و رایگان اینجا کلیک کنید.

بورس

فارغ از نکاتی که جهت موفقیت در معاملات سهام اهمیت دارند، به دلیل اینکه نوسانات بازار سهام بسیار زیاد است، سرعت عمل سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند، به خصوص در دنیای امروز که همه افراد خواهان سرعت و امنیت بیشتر در مبادلات هستند؛ ابزارهای مرتبط با بازار سرمایه نیز در همین راستا رشد قابل توجهی داشته‌ است.

شروع معاملات سهام در بازار بورس اوراق بهادار

ابتدا در نظر داشته باشید که شروع معاملات سهام در بازار بورس نیاز به طی مراحلی مشخص دارد. همانطور که برای افتتاح حساب در بانک‌ها، نیاز به مراجعه به یکی از بانک‌ها است؛ لازم است برای ورود به بازار بورس اوراق بهادار به یکی از کارگزاری‌های بورس کشور مراجعه کنید.

پس از تکمیل فرم‌های لازم، بعد از گذشت چندروز، کد بورسی منحصر به فرد خود و مشخصات ورود به سیستم معاملاتی آنلاین صادر خواهد شد.  پس از ورود به سامانه معاملاتی، واریز وجه را بصورت آنلاین به حساب کارگزاری انجام داده و پس از خریداری سهام، حتی اگر تمایل داشتید چند دقیقه بعد سهام آن را به فروش برسانید!

همه این کارها از طریق سایت کارگزاری‌ در سریعترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و شما فقط با چندکار ساده، می‌توانید سهامدار یک شرکت بزرگ مانند پالایشگاه تهران و یا افرانت (شرکتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات) شوید.

ذکر شد که یکی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در بورس، عدم وجود محدودیت مکانی است. اپلیکیشن‌های معاملاتی مانند اپلیکیشن معاملاتی آسا (که اختصاصا توسط کارگزاری آگاه برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS اپل جهت انجام معاملات سهام ارائه می‌شود) برای معامله‌گران این امکان را فراهم کرده تا فارغ از محدودیت زمانی و مکانی به معاملات آنلاین اقدام کنند.

معاملات آنلاین تحت وب آسا نیز برای خریدوفروش سهام از طریق سایت طراحی شده است تا از طریق آن، امکانات بیشتر نسبت به نسخه اندروید و IOS به مشتریان گرامی ارائه شود.

بورس

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن‌های اندروید و IOS اختصاصی کارگزاری آگاه:

  • طراحی اختصاصی برای بازار بورس ایران
  • سرعت و اطمینان بالا
  • با کاربری ساده و سریع جهت ارسال سفارش
  • امکان ساخت واچ‌لیست (دیدبان بازار) برای لیست کردن سهام دلخواه
  • امکان مشاهده پیام‌های ناظر بازار بدون نیاز به بازکردن سایت

مشاهده جزییات اپلیکیشن معاملاتی اندروید آسا

بورس

برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار معاملاتی تحت وب آسا (online.agah.com)

  • طراحی ریسپانسیو و واکنش‌گرا (برای راحتی کار در موبایل‌ها و تبلت‌ها)
  • قابلیت ساخت دیدبان (لیست سهام برای تحت نظر گرفتن)
  • ثبت اتوماتیک حجم سفارش، بسته به قیمت و سرمایه وارد شده توسط شما (سرعت بیشتر در ارسال سفارش)
  • دارای پنل تحلیل تکنیکال با ابزارهای پیشرفته (جهت مشاهده نمودار و انجام تحلیل تکنیکال روی آن)
  • جزییات کامل از گردش حساب و گردش سفارشات، دارایی سهام و سایر موارد بصورت دقیق
  • مشاهده پیام‌های ناظر بورس و پیام‌های کارگزاری (جهت اطلاع دقیق از بازار)
  • امکان ارسال تیکت پشتیبانی و پرسش
  • مشاهده سود تحقق یافته و تحقق نیافته در لیست دارایی سهام (بی‌نیاز از محاسبه دستی)

مشاهده جزییات سیستم معاملاتی آنلاین کارگزاری آگاه

بورس

روش دریافت اپلیکیشن معاملاتی و یا استفاده از نرم‌افزار تحت وب آسا

کارگزاری آگاه با ارائه نرم‌افزارهای معاملاتی آسا برای گوشی‌های اندروید و IOS و همچنین نرم‌افزار معاملاتی تحت وب آسا توانسته است به درخواست بخشی عظیمی از معامله‌گران که به دنبال معاملات امن‌تر و سریعتر بوده‌اند پاسخ دهد. جهت استفاده از این نرم‌افزارها لازم است حساب خود را در کارگزاری آگاه افتتاح نمایید.

کارگزاری آگاه دریافت کدبورسی را بصورت آنلاین و بدون نیاز به هزینه و مراجعه حضوری به کارگزاری، فراهم کرده است. بنابراین نیازی نیست نگران کمبود وقت برای دریافت کدبورسی باشید، اطلاعات کامل‌تر در  راهنمای دریافت کدبورسی غیرحضوری  در دسترس است.

بعد از دریافت کدبورسی از کارگزاری آگاه، رمزعبور و نام کاربری جهت استفاده از نرم‌افزارهای معاملاتی بورس از طریق پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد.

بورس

نتیجه‌گیری

فعالیت در بازار سهام را می‌توانید به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. با دسترسی به نرم‌افزارهای معاملاتی کارگزاری آگاه در هرجای دنیا که هستید فقط با داشتن یک دستگاه اندروید، IOS یا ویندوز و یک خط اینترنت، معاملات سهام را انجام دهید. در صورتی که در مورد بازار سهام نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید فیلم‌های آموزشی بورس را در بلاگ بآشگاه مشتریان کارگزاری اگاه مشاهده کنید. برای آغاز معاملات سهام و استفاده از امکانات اختصاصی نرم‌افزارهای معاملاتی کارگزاری آگاه هم‌اکنون حساب‌تان را در کارگزاری آگاه افتتاح نمایید:

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات