روحانی: به جای مقابله با فضای مجازی باید محتوای غنی و جذاب تولید کنیم

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رئیس جمهور اسلامی ایران با تأکید بر لزوم تولید محتوای غنی و جذاب در فضای مجازی، از مقابله با فضای مجازی انتقاد کرد.
تبلیغات

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش، آموزش و پروش و فرهنگ و ارشاد اسلامی، به کمبود تولید محتوای غنی و جذاب در کشور اشاره و از مقابله با فضای مجازی انتفاد کرد.

روحانی درباره‌ی فضای مجازی اعلام کرد: «فضای مجازی یک واقعیت کشور و جهان است. این تقصیر ماست که محتوا را غنی نمی‌کنیم. همه باید تلاش کنیم محتوای فضای مجازی را غنی کنیم و جاذبه‌های فراوان را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنیم.»

رئیس جمهوری اسلامی ایران با طرح سئوال که چرا ما جاذبه ایجاد نمی‌کنیم ادامه داد: «ما جاذبه ایجاد نمی‌کنیم و وقتی هم کسی علیه ما در فضای مجازی فعالیت می‌کند، می‌آییم با خود فضای مجازی که ابزار کار است، مقابله می‌کنیم. اینجا ابزار تقصیر ندارد، فقدان محتوا مقصر است.»

روحانی افزود: «مسئول تامین محتوا ما هستیم. ما باید محتوا را غنی و شبکه‌هایی ایجاد کنیم که همه عاشقان ایران در سراسر دنیا بیایند کاربر آن شبکه شوند. باید آنقدر جاذبه برای اسلام ایجاد کنیم که همه جوان های دنیا به آن شبکه‌های دینی و فرهنگی مراجعه کنند. باید برای نسل جوان‌مان برنامه‌ریزی کنیم و این بار سنگین بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات