ال جی جی 6 به اسکنر عنبیه چشم مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ی جدیدی منتشر شده است که از تجهیز گوشی LG G6 به اسکنر عنبیه چشم حکایت دارد.
تبلیغات

فوریه گذشته کمپانی ال‌جی در جریان کنگره جهانی موبایل از پرچمدار خود به نام G5 رونمایی کرد که به دلیل بهره‌گیری از طراحی ماژولار با نسل قبلی خود تفاوت عمده‌ای داشت. با اینکه ال‌جی انتظار داشت طراحی ماژولار به فروش جی 5 کمک کند، ولی این امر تحقق نیافت و گوشی جی 5 با استقبال چندانی روبه‌رو نشد. بر این اساس ال‌جی گوشی وی 20 را بدون استفاده از طراحی ماژولار طراحی و تولید کرد.

در حالی که خیلی‌ها انتظار دارند سه ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی گوشی جی 6 ال‌جی عرضه شود، تا‌کنون شایعات کمی پیرامون این محصول منتشر شده است. با این وجود هفته‌ی گذشته شایعه‌ای به گوش رسید مبنی بر اینکه قرار است جی 6 ال‌جی از سیستم پرداخت موبایل MST یا انتقال امن مغناطیسی استفاده کند و کمی پیشتر از آن نیز اعلام شده بود این گوشی همانند نسل قبلی خود ماژولار خواهد بود.

اما در شایعاتی که امروز منتشر شده تولید ال‌جی جی 6 با طراحی ماژولار منتفی اعلام شده است و گفته می‌شود پرچمدار بعدی این غول کره‌ای علاوه بر اسکنر اثر انگشت از اسکنر عنبیه چشم نیز بهره خواهد برد.

قطعا طی هفته‌های آتی و پیش از معرفی گوشی جی 6 باید منتظر فاش شدن اطلاعات بیشتری از طراحی و مشخصات فنی این گوشی باشیم. با این وجود سوالات زیادی پیرامون این محصول در ذهن کاربران نقش بسته است. ولی می‌توان انتظار داشت ال‌جی جی 6 به اسنپدراگون ۸۳۰، رم ۶ گیگابایتی، اندروید ۷.۱ نوقا و یک دوربین قدرمند مجهز شود.

نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات