گلکسی اس 8 در تاریخ ۸ اسفند معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به تیزر منتشر شده توسط سامسونگ، پرچمدار بعدی این شرکت با نام گلکسی اس 8 در تاریخ ۸ اسفند معرفی خواهد شد.
تبلیغات

پس از آنکه عرضه‌ی گلکسی نوت 7 مشکلات زیادی را برای سامسونگ به وجود آورد، این شرکت کره‌ای ناچار است تا جهت تغییر ذهنیت کاربران و دور ساختن ذهن آنها از احتمال آغاز دور دوم فراخوانی این فبلت، محصول دیگری را عرضه کند. ممکن است این محصول نسخه‌ای "ایمن" از گلکسی نوت 7 باشد، اما در حال حاضر صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که براساس آنها شرکت AT&T‌ قصد لغو کردن فروش نوت 7 را دارد.

هر چهار اپراتور اصلی ایالات متحده به کاربران خود اجازه می‌دهند تا نسخه‌ی جایگزین شده از گلکسی نوت 7 خود را با هر گوشی جدید و موجود دیگری تعویض کنند. چنانچه مشخص شود که گوشی گلکسی نوت 7 منفجر شده در پرواز هواپیمایی Southwest، یک نمونه‌ی تعویض‌شده، است، این موضوع احتمالا می‌تواند زنگ خطری برای فبلت یاد شده، باشد.

تیزر گلکسی اس 8

در حالی که ممکن است سامسونگ میلیارد‌ها دلار در فروش گلکسی نوت 7 متضرر شود، این موضوع می‌تواند آینده‌ی برند یاد شده را نیز به خطر بیاندازد. بنابراین سامسونگ برای امیدوار نگه‌داشتن کاربران به آینده، تیزری را برای پرچمدار نسل بعد خود، گلکسی اس 8، منتشر کرده است. براساس این تیزر، واضح است که گوشی جدید سامسونگ در تاریخ ۸ اسفند و در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در شهر بارسلون، معرفی خواهد شد. رونمایی از این گوشی هوشمند در قالب رویداد Galaxy Unpacked خواهد بود.

چنانچه مشخص شود که نسخه‌ی تعویضی گلکسی نوت 7 نیز به اندازه‌ی نسخه‌ی اصلی خطرناک است، در این حالت سامسونگ در به دست آوردن دوباره‌ی اعتماد کاربران دچار مشکل خواهد شد. در حالی که متمرکز ساختن ذهن کاربران بر روی گلکسی اس 8، حرکت هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود، اما سامسونگ باید سال‌ها برای متقاعد کردن جهانیان در خصوص ایمن بودن دستگاه‌های موبایل خود، تلاش کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات