آکیولس در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی میان رده است

جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی آکیولس اعلام کرده که در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی میان‌رده است که برای استفاده از آن نیاز به دستگاه دیگری وجود ندارد.
تبلیغات

در نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان آکیولس کانکت، مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ نمونه‌ی پیش‌نمایشی از یک هدست واقعیت مجازی جدید را به نمایش گذاشت که به عنوان یک گزینه‌ی میان‌رده در از نظر کیفیت می‌توان آن را در کنار محصولات دیگری چون گیر‌وی‌آر، و ریفت برشمرد که پس از عرضه‌، در اختیار علاقمندان قرار گیرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید تا با این هدست بیشتر آشنا شوید.

زاکربرگ می‌گوید که هدست جدید مورد بحث در حال حاضر در مرحله‌ی نمونه‌های اولیه بوده، اما این محصول برای تجربه‌ی واقعیت مجازی مثل Dayream گوگل یا گیر‌وی‌آر که باید یک گوشی‌هوشمند در داخل آنّ‌ها قرار داد، نیاز به هیچ وسیله‌ی دیگری نخواهد داشت. وی همچنین اعلام کرده که قیمت این محصول جدید به اندازه‌ی قیمت آکیولس ریفت بالا نخواهد بود. و در واقع این هدست از رایانه‌ی رده‌بالا و قدرتمندی بهره نمی‌برد.

این هدست به نحوی طراحی شده تا بتوان آن را براحتی حمل کرد و ظاهرا از نظر شکل و ظاهر شبیه به هدست ریفت است. هدست جدید کمپانی آکیولس همانند هدست ریفت مجهز به هدفون‌هایی داخلی است.

مدیرعامل فیسبوک در مورد اینکه این محصول چه زمانی و با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد هنوز صحبتی به میان نیاورده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات