تصاویر جدید یک بار دیگر نمایشگر می نوت 2 شیائومی با دو لبه خمیده را تایید می‌کند

جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قرار است شیائومی از فبلت می نوت 2 با نمایشگر خمیده از دو طرف رونمایی کند.
تبلیغات

شیائومی به تازگی از دو پرچمدار جدید به نام شیائومی می 5 اس و شیائومی می 5 اس پلاس رونمایی کرده و حالا تمام تمرکز خود را معطوف فبلت جدیدی به نام Mi Note 2 کرده است. پیشتر تصاویر مختلفی از این دستگاه منتشر شده است که می نوت 2 را با نمایشگر خمیده نشان می‌دادند. حالا و در فاصله‌ی یک ماه مانده به معرفی این گوشی تصاویر جدیدی فاش شده است که یک بار دیگر نمایشگر می نوت 2 با دو لبه‌ی خمیده را تایید می‌کند.

تصویر جدیدی در ویبو منتشر شده که نمایشگر خمیده‌ی می نوت 2 در دو طرف را تایید می‌کند. گفته می‌شود این فبلت به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و فناوری فورس‌تاچ، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس کاری ۲.۴ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۴ یا ۸ گیگابایت رم در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد.

شیائومی در می نوت 2 از دو دوربین ۱۶ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسل بهره گرفته است، باتری این فبلت یک نمونه‌ی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه باید یک بار دیگر منتظر اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک باشیم که توسط کوالکام ساخته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات