پیش بینی می شود امسال ۴ میلیون گوشی پیکسل فروخته شود

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس پیش‌بینی‌ها گفته شده است که تا پایان سال میلادی جاری، ۴ میلیون گوشی‌هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند امسال گوگل موسوم به پیکسل و پیکسل‌ایکس‌ال به تازگی معرفی شدند و غول دنیای جستجوگرها از این محصولات به عنوان اولین دستگاه‌های سخت‌افزاری یاد می‌کند که تماما توسط خود این شرکت ساخته شده‌اند. به همین دلیل می‌توان این گوشی‌ها را اولین محصولات رده‌بالای سخت‌افزاری به شمار آورد که تمام توسط گوگل ساخته شده‌اند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

دسترسی گسترده به خدمات اپراتور Verizon، بهترین مشخصات فنی، امکانات منحصربه‌فرد نرم‌افزاری از جمله دستیار شخصی گوگل‌اسیستنت،  شکل و ظاهر جدید و جایگزین شدن با محصولات نکسوسی، از جمله دلایلی هستند که باعث شده پیش‌بینی‌های انجام شده برای میزان فروش گوشی‌های هوشمند جدید گوگل محتمل‌تر به نظر برسند.

بنا به پیش‌بینی‌های صورت گرفته گفته می‌شود که حدودا ۴ میلیون گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال تا پایان سال میلادی جاری، به فروش خواهد رسید که در این حالت می‌توان این دو محصول را از جمله دستگاه‌های سخت‌افزاری موفق تولید شده توسط گوگل دانست.

میزان فروش اعلام شده در بالا، با آنچه توسط Luke Lin از موسسه‌ی تحقیقاتی دیجی‌تایمز اعلام شده بیشتر است. بنا به پیش‌بینی Luke Lin گفته شده که در بدترین حالت ممکن، سه میلیون عدد از گوشی‌های هوشمند جدید گوگل تا ۳۱ دسامبر سال جاری فروخته خواهد شد.

از آنجا که اچ‌تی‌سی گوشی‌های پیکسل را ساخته، فروش ۳ تا ۴ میلیون واحدی برای این کمپانی یک رقم بسیار مناسب تلقی می‌شود چراکه تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ در کل ۶ میلیون گوشی با برند HTC به فروش رفته است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات