قسمت افتتاحیه‌ی گرند تور، ۳٫۲ میلیون دلار هزینه خواهد داشت

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اخیراً خبری در رابطه با برنامه‌ی تلوزیونی گرند تور، که توسط مجریان سابق تاپ گیر اجرا می‌شود، منتشر شده که براساس آن قسمت افتتاحیه‌ی این برنامه بسیار مفصل و هزینه‌بر خواهد بود.
تبلیغات

زمانی که مجریان سابق تاپ گیر، از شبکه‌ی بی‌بی‌سی جدا شدند، بسیاری از مردم برای محبوب‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی خودروی دنیا، احساس دل‌تنگی داشتند. اما این ناراحتی تنها تا زمانی ادامه یافت که اخباری مبنی بر ساخت برنامه‌ای با اسم جدید، ولی بزرگ‌تر، بهتر، و جذاب‌تر از قبل، منتشر شد. از آن زمان بسیاری برای این برنامه، لحظه شماری می‌کنند.

از زمانی که جیمز می با آمازون قرار به همکاری گذاشت، مطمئن بودیم که این پیمان بسیار جذاب‌تر و پررنگ‌تر از گذشته خواهد بود.

به تازگی از این برنامه ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای منتشر شده که در آن یک سری از اتفاقات و جریان‌هایی که قرار است در گرند تور رخ دهد، به تصویر کشیده است، با توجه به این ویدئو به نظر می‌رسد که شاهد برنامه‌ی جذابی خواهیم بود. اگرچه ویدئوی یاد شده برای جلب نظر افراد کافی به نظر می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که این سه مجری محبوب قصد دارند تا برنامه‌ی تلویزیونی جدید خود را بسیار پرسروصدا آغاز کنند. براساس گزارش‌های منتشر شده، تهیه‌ی صحنه‌ی آغازین گرند تور نزدیک به ۳٫۲ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

در این صحنه از گرند تور، ۱۵۰ خودرو، ۲۰۰۰ نفر شامل علاقه‌مندان خودرو و اکروبات‌بازها و ۶ هواپیمای جت پرسرعت، ایفای نقش می‌کنند. کلارکسون، هموند و می‌ در صحنه‌ی آغازین با سه فورد موستانگ ارتقا یافته با رنگ‌های پرچم آمریکا، به تاختن در صحراهای کالیفرنیا خواهند پرداخت. به تازگی کلارکسون در صفحه‌ی توییترش تصویری از تعدادی از ۱۵۰ خودروی ذکر شده منتشر کرده است.

grand tour

۱۵۰ خودرویی که پشت سر ۳ موستانگ حرکت می‌کنند، شامل یک بوگاتی ویرون، و یک رولز رویس خواهند بود و مجموعاً همه‌ی آن‌ها ارزشی معادل ۲۵ میلیون دلار خواهند داشت. اگر در هر ۱۲ قسمت فصل اول، ۳٫۲ میلیون دلار هزینه شود، مجموعه‌ی هزینه‌ی صرف شده در فصل اول گرند تور ۳۸٫۴ میلیون دلار خواهد بود.

گرند تور از ۲۸ آبان امسال، طی ۱۲ هفته و هر جمعه به صورت اختصاصی در شبکه‌ی اینترنتی آمازون پرایم پخش خواهد شد. در حال حاضر کلارکسون، هموند و می برای ساخت ۳ فصل ۱۲ قسمتی در طول ۳ سال، توافق کرده‌اند. اولین بخش از فیلمبرداری در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی انجام شده است و جلسه‌ی فیلمبرداری اخیر نیز در جنوب کالیفرنیا رخ داده است.

تاپ گیر که برای دو فصل بعدی از مت له‌بلانک، مجری و کمدین تلویزیون و سینما، به عنوان مجری استفاده خواهد کرد، باید دید عکس‌العمل این برنامه‌ی بریتانیایی به صحنه‌ی آغازین گران‌قیمت گرند تور چه خواهد بود.

نظر شما راجع به آخرین اخبار مربوط به قسمت افتتاحیه‌ی گرند تور چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات