پوشش زنده سمینار راهکار همکاران سیستم بر بستر Cloud ، چهارشنبه 14 مهرماه 13:30

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
همکاران سیستم در رویداد «باهم ۱۳۹۵» سمینار راهکارهایش بر بستر Cloud را برگزار می‌کند تا فضای ابری را در برنامه‌ها و خدماتش جای دهد.
تبلیغات

همکاران سیستم از روز ۱۴ تا ۱۷ مهرماه رویداد «باهم ۱۳۹۵» را برگزار می‌کند تا در آن ضمن ارتباطات با مشتریان جدید و قدیم خود، اقدام به برگزاری سیمنارها و کارگاه‌های تخصصی کرده تا ضمن تعامل با گروه مخاطبینش، توانایی‌های خود را در معرض عموم به نمایش بگذارد.

همکاران سیستم که یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های نرم‌افزاری کشور است، سال‌هاست در زمینه ارائه راهکارهای اداری و خدمات به شرکت‌های بزرگ و کوچک شرکت فعالیت می‌کند.

این شرکت قصد دارد در این همایش سالانه برخی از فناوری‌های نوینی که در راهکارها و خدماتش از آن استفاده می‌کند را برای شرکت‌ها، سازمان‌ها، متخصصین نرم‌افزاری و انواع کسب‌وکارها به نمایش بگذارد.

زومیت نیز قصد دارد پوشش مناسبی از رویداد «باهم ۱۳۹۵» داشته باشد و شما را در کم و کیف نکات برجسته این رویداد بزرگ نمایشگاهی قرار دهد.

در این راستا سمینار راهکار همکاران سیستم بر بستر Cloud که از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه برگزار می‌شود، در زومیت به صورت متنی پوشش زنده داده می‌شود. در این مراسم همکاران سیستم از برنامه‌های خود بر بستر فناوری فضای ابری رونمایی کرده و آن را به مشتریان و مخاطبان خود عرضه کند.

شما می‌توانید این سمینار را در این صفحه پیگیری کنید.

این صفحه به صورت خودکار به‌روز می‌شود و نیازی به رفرش ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات