Daydream؛ هدست واقعیت مجازی گوگل با قیمت ۷۹ دلار معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل امروز مراسم رونمایی از محصولات جدیدش را برگزار می‌کند و ظاهرا هدست واقعیت مجازی Daydream جزو این محصولات است.
تبلیغات

عصر امروز گوگل مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را برگزار خواهد کرد که از مهم‌ترین محصولاتی که معرفی می‌شوند باید به پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل اشاره کرد. بسیاری از منابع معتبر به این نکته اشاره کرده‌اند که گوگل در جریان این مراسم از هدست واقعیت مجازی Daydream خود رونمایی خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که قیمت هدست گوگل ۷۹ دلار خواهد بود.

هدست واقعیت مجازی گوگل را که مبتنی بر پلتفرم واقعیت مجازی Daydream اندروید توسعه یافته، باید پاسخی برای گیر وی آر سامسونگ خواند. محصول جدید گوگل همچون هدست سامسونگ از گوشی‌هوشمند برای نمایش محتوا و همچنین پردازش استفاده خواهد کرد. گوگل به جای بهره‌گیری از یک تاچ‌پد به عنوان کنترلر از وجود سنسور‌های حساس به حرکت استفاده کرده که آن را شبیه به کینکت یا ریموت Wii می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل وظیفه‌ی نمایش بخشی از قابلیت‌های هدست‌های واقعیت مجازی گوگل را برعهده داشته باشند.

هدست واقعیت مجازی Daydream

هدست واقعیت مجازی دی‌دریم گوگل را باید یکی از گزینه‌هایی خواند که کاربران زیادی به سمت آن خواهند رفت، چراکه قیمت این هدست واقعیت مجازی پایین‌تر از رقبای دیگر بازار است و از این‌رو واقعیت مجازی با دی‌دریم گوگل باید تجربه‌ای همه جانبه و با کیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد. وایو اچ‌تی‌سی در کنار ریفت آکیولس قیمت بسیار بالایی داشته و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر نیز با وجود قیمت کمتر در کل قیمت بالایی را به دلیل لزوم خرید کنسول بازی به کاربران تحمیل می‌کند.

کاردبورد گوگل همچنان به عنوان ارزان‌ترین هدست واقعیت مجازی در بازار وجود دارد. این هدست نشان داد که یک هدست واقعیت مجازی در صورت مناسب بودن قیمت چگونه می‌تواند جای خود را در بین کاربران باز کند. هدست دی‌دریم گوگل به عنوان رقیبی جدی برای محصول سامسونگ در نظر گرفته شده که قیمت آن ۲۰ دلار نیز کمتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات