میزو ام 5 رسما معرفی شد؛ 3 گیگابایت رم و بدنه‌ای از جنس پلی‌ کربنات

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
میزو از گوشی میان‌رده‌ی خود به نام M5 رونمایی کرد. این گوشی بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات، نمایشگر ۵.۲ اینچی و ۳ گیگابایت رم دارد.
تبلیغات

کمپانی چینی میزو امسال گوشی‌های زیادی معرفی نکرد. در حالی که بسیاری از کاربران انتظار داشتند طی هفته‌های آینده این شرکت از پرچمدار جدیدش به نام Meizu Pro 6s رونمایی کند، امروز این برند چینی گوشی میان‌رده‌ی M5 را معرفی کرد.

این گوشی که به تازگی توانسته تاییدیه TENAA را در چین دریافت کند و به نظر می‌رسید در سه نسخه‌ی متفاوت با ۳،۴ و ۶ گیگابایت رم معرفی شود، اما از آنجا که با یک محصول میان‌رده روبرو هستیم قطعا استفاده از ۶ گیگابایت رم منتفی است. اما میزو ام 5 یک گوشی پلی‌کربناتی است که به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، ۲ یا ۳ گیگابایت رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6750 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز و معماری ۶۴ بیتی و باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قرار است در رنگ‌بندی‌های جدید به فروش برسد. باتری این گوشی نسبت به مدل ام 3 که ماه آوریل معرفی شد، ۱۰ درصد بزرگتر است. به نظر می‌رسد میزو به دلایلی از نام ام 4 صرفنظر کرده و ام 5 را به عنوان نسل جدید ام 3 معرفی کرده است.

میزو برای دوربین اصلی گوشی جدید خود یک سنسور ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته که گفته می‌شود تنها در ۰.۲ ثانیه روی سوژه فوکوس می‌کند. زیر دوربین پشتی دستگاه می‌توان فلاش LED دوگانه، فلاش دو رنگ، سنسور اثر انگشت و کلید فیزیکی mBack مخصوص میزو را مشاهده کرد که اگر دو بار روی آن بزنید نقش دکمه بازگشت یا Back را ایفا می‌کند. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند که شیار سیم کارت دوم می‌تواند به عنوان شیار کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی نیز عمل کند.

قرار است میزو ام 5 در رنگ‌های آبی، طلایی شامپاینی، سیاه مات، سبز نعنایی و سفید به فروش برسد. میزو برای گوشی خود رابط کاربری YunOS 5.1 را در چین و رابط Flyme OS را برای نسخه‌ی بین‌المللی در نظر گرفته است. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید است.

قیمت مدل مجهز به ۲ گیگابایت رم ۱۰۳ دلار و نسخه‌ی دارای رم ۳ گیگابایتی ۱۳۲ دلار در بازار چین تعیین شده، البته ممکن است نسخه‌های جهانی قیمت متفاوتی داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات