سه آیپد پرو جدید شامل نسخه 10.1 و 7.9 اینچی ابتدای 2017 راهی بازار می شوند

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده ها حکایت از این دارد که اپل پس از معرفی نسل جدید مک‌بوک‌هایش در نظر دارد تا سه نسخه‌ی جدید از آیپد پرو را ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی راهی بازار کند.
تبلیغات

پس از انتشار اخبار در خصوص معرفی نسل جدید مک‌‌بوک‌ پروهای اپل که احتمالا اواخر ماه جاری میلادی رونمایی می‌شوند، حال شنیده‌ها نشان از معرفی آیپد پروهای جدید اپل در ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی دارد. اپل چندی پیش نسل جدید آیفون‌های خود را در کنار اپل واچ سری ۲ رونمایی کرد. این کمپانی سری آیپد پرو خود را در بهار سال جاری با عرضه‌ی نسخه ۹.۷ اینچی بروز کرده و از این‌رو انتظار می‌رود در ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد رونمایی از نسل جدید تبلت‌های این کمپانی باشیم.

پیش از آنکه اپل، آیپدهای جدید را معرفی کند، باید در کنار رونمایی از مک‌بوک پروهای جدید در انتظار نسل پنجم اپل تی‌وی نیز باشیم. ضمنا به نظر می‌رسد اپل قصد عرضه‌ی رقیبی برای بلندگوی هوشمند اکوی آمازون را نیز به بازار دارد.

شنیده‌ها نشان از این دارد که این کمپانی در ماه مارس یا آوریل سال ۲۰۱۷ اقدام به رونمایی نسل جدید تبلت‌هایش خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده خبری از آیپد مینی ۵ نبوده و اپل سری جدید مینی تبلت خود را با نام آیپد پرو و در اندازه‌ی ۷.۹ اینچ راهی باار می‌کند. همچنین باید به نسل جدید نسخه‌ی ۱۲.۹ اینچی و نسخه‌ی ۱۰.۱ اینچی که جایگزین نسخه‌ی ۹.۷ اینچی شده، اشاره کرد.

از مشخصات فنی احتمالی مطرح شده برای این تبلت‌ها باید به بهره‌گیری از چهار اسپیکر و چهار میکروفون اشاره کرد. ضمنا جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز همچنان روی این تبلت‌ها قرار خواهد داشت. به نظر می‌رسد اپل از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در هر سه نسخه استفاده خواهد کرد.

همچنین باید به استفاده از Smar Connector در هر سه نسخه اشاره کرد که گویای توسعه‌ی Smart Keyboard در هر سه نسخه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات