لامبورگینی اونتادور SV با تیونینگ Novitec Torado

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ نوویتک تورادو، لامبورگینی اونتادور SV را مورد تقویت و بهینه سازی قرار داده است.
تبلیغات

برای کسانی که فکر می‌کنند لامبورگینی اونتادور LP-750 SV به اندازه‌ی کافی خاص نیست، تغییر رنگ این خودرو به رنگ استتار ارتشی سبز و مشکی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این مدل از کیت تقویت نوویتک تورادو استفاده می‌کند که شامل اسپویلر دو تکه‌ی جلو، ورودی‌های هوای جانبی و جلویی و یک باله‌ی عقب بسیار بزرگ می‌شود که همگی آن‌ها از جنس فیبر کربن ساخته شده‌اند. در ادامه همراه زومیت باشید.

از نظر مشخصات فنی، اونتادور سوپر ولوچه‌ی استاندارد ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتون متر گشتاور دارد اما نوویتک تورادو قدرت این مدل را به ۷۸۶ اسب بخار و گشتاور آن را نیز به ۷۳۷ نیوتون‌متر افزایش داده است که به وضوح از مدل استاندارد نیرومندتر است. 

ظاهر این خودرو نیز بسیار جذاب است. پوشش رنگ این خودرو با نام (Camouflage Bull) یا "گاو استتار شده" شناخته می‌شود و توسط شرکتی با نام Prestige Imports در میامی ساخته شده است. در انتها نیز رینگ‌هایی به رنگ مشکی براق به نام NV1 و با ابعاد ۲۰X۹ و ۲۱X۱۳ روی این خودرو سوار شده اند. این رینگ‌ها ساخت شرکت Vossen هستند که به طور رسمی یکی از شرکای Nivitec Torado است.

پوشش‌های استتاری برای خودرو اخیرا بسیار پرطرفدار شده‌اند. این روند حتی توسط تیم مسابقه‌ای ردبول نیز به کار گرفته شد، آنها در خودروی آزمایشی RB11 در سال گذشته از این رنگ استفاده کردند، این مدل نیز دارای نام مستعار "CamoBull" بود. 

لامبورگینی
لامبورگینی
لامبورگینی
لامبورگینی
لامبورگینی
لامبورگینی
لامبورگینی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات