میت 9 هواوی به دوربین دوگانه 20 و 12مگاپیکسل مجهز خواهد شد

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
محصول جدید کمپانی هواوی که میت 9 نام دارد قرار است از دوربین بهتری نسبت به هواوی پی 9 استفاده کند.
تبلیغات

هواوی میت 9 یکی از پر انتظارترین محصولات کمپانی چینی هواوی است که طرفداران آن برای رونمایی و عرضه این محصول روزشماری می‌کنند. گفته می‌شود در روزهای آینده محصول جدید هواوی در آلمان رونمایی شود اما با این حال آسیاب شایعات همچنان به چرخش ادامه می‌دهد و به‌تازگی اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین پشت هواوی میت 9 منتشر شده است.

این اطلاعات که توسط یک تحلیل‌گر به نام Pan Jiutang در فضای مجازی منتشر شده حاکی از این است که در پشت هواوی میت 9 قرار است از ترکیب دوربین دوگانه‌ای با سنسورهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شود.

وی ادامه داده است که کیفیت دوربین میت 9 از هواوی پی 9 نیز بالاتر خواهد بود که در حال حاضر یکی از بهترین دوربین‌ها را در اختیار دارد. هواوی پی 9 دارای دوربین دوگانه در پشت خود بوده که از ترکیب دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده اما در هواوی میت 9 یکی از سنسورها ۱۲ مگاپیکسل و دیگری ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود.

طبق گفته‌های Pan Jiutang احتمال وجود یک حسگر اسکنر اثرانگشت جاسازی شده در نمایشگر هواوی میت 9 نیز وجود دارد که در صورت صحت می‌توان گفت کمپانی چینی برای موفقیت محصول جدیدش سنگ تمام گذاشته است. چند روز پیش پستی در جامعه مجازی ویبو منتشر شد که اطلاعاتی در مورد ابعاد نمایشگر هواوی میت 9 ارائه می‌داد. البته به وجود نمایشگر خمیده اشاره‌ای نشده بود و همین امر سبب شد تا کاربران به عرضه محصولی با این مشخصه توسط هواوی مردد شوند.

با این وجود شایعاتی مبنی بر اینکه چنین محصولی نیز وجود دارد پابرجا است. طبق گفته‌ها مدلی به نام هواوی میت 9 پرو نیز عرضه خواهد شد که از لبه‌های خمیده بهره برده و مشخصاتی مانند ۶ گیگابایت رم و اسکنر عنبیه چشم خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات