هیوندای آزرا 2018 در بازار آمریکا، استرالیا و اروپا حضور نخواهد داشت

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هیوندای از کمپانی‌های خودروساز مطرح کره‌ای، به نظر می رسد قصد ندارد نسل جدید آزرا را در آمریکا، اروپا و استرالیا عرضه کند.
تبلیغات

هیوندای به تازگی خبر از عدم عرضه نسل جدید آزرا را در مناطقی چون استرالیا، اروپا و ایالات متحده داده است. شرکت موردبحث افزود، آنها تنها تولیدکننده‌ای نیستند که چنین تصمیمی می‌گیرد.

سخنگو هیوندای ایالات متحده در گفتگو با وب سایت Carscoops بیان کرد:

هیوندای آزرا 2018 در تمامی بازارها به جز آمریکا، اروپا و استرالیا عرضه خواهد شد. شرکت ما تصمیمی برای عرضه خودرو جدید در ایالات متحده ندارد.

این فرد برای روشن شدن ماجرا افزود:

باتوجه به اهمیت داشتن خودروهای پرچمدار هیوندای در خارج از کشور، هیوندای در حال بررسی مدلی جهت معرفی مخصوص بازار آمریکا بوده تا نیاز مشتریان آمریکای شمالی را برطرف سازد.

آیا این به معنای توسعه چند مدل مختلف از آزرا برای مناطق گوناگون جهان است؟ شاید هیوندای می‌خواهد یک مدل خاص برای بازار آمریکا ترتیب دهد تا رقیب سرسختی برای خودرو رده‌بالای ES لکسوس باشد. از آنجایی که Carscoops درخواست ارائه جزئیات بیشتری درباره خودرو خاص مشتریان آمریکا کرده، این شرکت کره‌ای پاسخ بیشتری نداده و گفته است که بزودی اطلاعات کافی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت و در حال‌حاضر چیزی برای روشن شدن، وجود ندارد.

نسل‌های جدید هیوندای آزرا در کره‌جنوبی با نام گرنجور به فروش می‌رسد و معنای آن نیز عظمت است. هیوندای می‌خواهد فروش نسل جدید سدان سایز متوسط آزرا یا همان گرنجور را از ماه آینده آغاز کند و انتظار می‌رود با توجه به طراحی جذاب و مشخصاتی قابل توجه، بتواند فروش بزرگی برای هیوندای به دنبال داشته باشد.

نظر شما از آزرا 2018 چیست؟ آیا این خودرو جانشین موفقی برای نسل قبلی خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات