مایکروسافت در ازای تحویل مک بوک، مبلغ ۶۵۰ دلار اعتبار برای خرید سرفیس‌ ها در اختیار کاربر می گذارد

جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مایکروسافت اعلام کرده که دارندگان مک‌بوک‌ می‌توانند با تحویل دادن این محصول، ۶۵۰ دلار اعتبار برای خریدسرفیس‌پرو و سرفیس‌بوک این کمپانی بدست آورند.
تبلیغات

آیا با معرفی مک‌بوک‌‌پرو جدید اپل، شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به خرید محصول مورد اشاره علاقمند شده‌اند؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، در عوض بد نیست نگاهی به پیشنهاد مایکروسافت برای خرید سرفیس‌پرو و سرفیس‌بوک نیز داشته باشید.

ظاهرا جدال و رقابت بین دو غول فناوری دنیا یعنی مایکروسافت و اپل تمامی ندارد. چند ساعت پس از پایان نطق اصلی رویداد دیشب اپل، کمپانی مایکروسافت نیز خبر جدیدی منتشر کرد. ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند که هر فردی در آمریکا می‌تواند مک‌بوک‌ایر یا مک‌بوک‌پرو خود را به یکی از فروشگاه‌های مایکروسافت (نمایندگی یا فروشگاه آنلاین) تحویل داده و در عوض ۶۵۰ دلار اعتبار برای خرید یک سرفیس‌پرو یا یک سرفیس‌بوک جدید را بدست آورد. این پیشنهاد تا ساعت ۱۱:۵۹ دقیقه‌ی روز ۱۰ نوامبر ۲۰۱۶ اعتبار دارد.

بدین منظور باید چهار مرحله‌ی زیر را انجام داد:

  • بازدید از این وب‌سایت برای تعیین ارزش معامله‌ی شما.
  • لپ‌تاپ قدیمی خود را به همراه تمامی لوازم جانبی آن به مایکروسافت تحویل دهید.
  • شما یک ایمیل با یک کد مخصوص تبلیغاتی دریافت خواهید کرد.
  • از این کد برای بهر‌مندی از تخفیف در هنگام خرید محصول مورد نظر خود استفاده کنید.

از آنجا که قیمت مدل پایه‌ی سرفیس‌پرو مایکروسافت ۸۹۹ دلار و قیمت سرفیس‌بوک این شرکت از ۱۴۹۹ دلار شروع می‌شود، برای خرید این دو محصول، احتمالا باید چیزی در حدود ۲۵۰ تا ۸۵۰ دلار هم پرداخت کنید که البته این بهترین شرایط ممکن است. بنابراین احتمالا برای خرید محصولات یاد شده باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید چراکه مایکروسافت هم اکنون در وب‌سایت مخصوص این پیشنهاد، ۱۱۷ مدل مختلف از مک‌بوک‌های اپل را لیست کرده است. 

به دلیل اینکه سرفیس‌بوک i7 مایکروسافت دو روز پیش معرفی شده، می‌توان گفت پیشنهاد یاد شده نیز در زمان بسیار خوبی مطرح شده است. اگر از آنچه که اپل در کنفرانس دیشب معرفی کرده چندان شگفت‌زده نشده‌اید، ردموندی‌ها امیدوار هستند که پیشنهاد ویژه‌ی آن‌ها بتواند شما را به خرید یک سرفیس ترغیب کند. مایکروسافت می‌گوید: «هیچ محصولی نمی‌تواند از نظر عملکرد، قابلیت حمل و تطبیق‌پذیری همانند سرفیس‌های این شرکت باشد و اگر شما یکی از دارندگان مک بوده و قصد دارید تجربه‌ی استفاده از یک لپ‌تاپ بدون محدودیت را که از نمایشگری لمسی هم بهره می‌برد، داشته باشید، در این وضعیت سرفیس‌ و فروشگاه مایکروسافت در اختیارتان است.»

مک‌بوک‌پرو جدید اپل به جای صفحه‌نمایش لمسی، مجهز به یک نوار لمسی در بالای کیبورد بوده که جایگزینی برای کلید‌های عمل‌گرا است که پیش‌تر در مدل‌های قبلی این محصول وجود داشت. مایکروسافت همچنین اعلام کرده که ۹۷ درصد از کاربران سرفیس‌پرو ۴ و سرفیس‌بوک، از ویژگی نمایشگر لمسی این دو محصول به صورت دائمی استفاده می‌کنند و دارندگان لپ‌تاپ‌های مورد بحث به این شرکت گفته‌اند که دیگر نمی‌توانند استفاده از یک لپ‌تاپ را بدون نمایشگر لمسی تصویر کنند چراکه این قابلیت یک روش آسان و راحت برای انجام بسیاری از کارها است.

اگرچه پیشنهاد مایکروسافت یک پیشنهاد خوب تلقی می‌شود اما باید در نظر داشت که بسیاری از کاربران مک، چندین سال منتظر معرفی سخت‌افزار جدیدی از کمپانی مورد علاقه‌ی خود بوده‌اند. از سوی دیگر، کوپرتینویی‌ها برای تعویض مدل‌های قبلی مک‌بوک با مدل جدید این محصول مبلغ کمتری نسبت به مایکروسافت برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات