قیمت گران ترین نسخه مک بوک پرو 4300 دلار است

جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل شب گذشته از نسل جدید مک‌بوک پرو رونمایی کرد که گران‌ترین نسخه‌ی آن قیمت بسیار بالایی دارد.
تبلیغات

شب گذشته کمپانی اپل در جریان رویداد مک‌بوک پرو از نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود رونمایی کرد که از نظر طراحی و مشخصات فنی نسبت به نسل قبلی بهتر شده‌اند. اما آن چیزی که بیشتر از همه در مراسم کوپرتینونشین‌ها خودنمایی می‌کرد نوار ابزار لمسی Touc Bar بود که می‌تواند نحوه‌ی تعامل کاربران با برنامه‌هایی چون Photos و iMovie را دستخوش تغییرات بزرگی کند.

اما این مراسم یک نکته‌ی منفی مهم داشت که کارشناسان زیادی به آن اشاره کرده‌اند. قیمت مک‌بوک‌ پرو جدید اپل خیلی بالا است. مدل ۱۳ اینچ با نوار ابزار لمسی و مشخصات بهتر ۱۷۹۹ دلار و نسخه‌ی ضعیف‌تر بدون تاچ‌بار ۱۴۹۹ دلار به فروش خواهند رسید. اما مدل ۱۵ اینچی مک‌بوک پرو بدون ارتقا ۲۷۹۹ دلار است، ولی اگر بخواهید سفارش خود را تغییر دهید، باید مبلغ به مراتب بیشتری را بپردازید.

اگر قصد خرید مدل ۱۵ اینچی مک‌بوک پرو با تمامی امکانات موجود را داشته باشید، باید ۴۲۹۹ دلار بپردازید. فقط افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی از ۵۱۲ گیگابایت به ۲ ترابایت ۱۲۰۰ دلار برای شما آب می‌خورد. بی‌شک این اختلاف قیمت بسیار زیاد است.

البته مک‌بوک پرو جدید اپل از هر نظر بهتر شده، نمایشگر آن ارتقا یافته و از نظر ابعاد و وزن کوچکتر شده است. اما اگر بخواهید مدل تمام عیار نسل جدید مک‌بوک اپل را خریداری کنید شاید مجبور شوید ماشین خود را بفروشید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات