اپل از وب‌ سایت مخصوص افراد معلول رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی قبل، در جریان برگزاری رویداد معرفی مک‌بوک پرو، کمپانی اپل از وب‌سایتی که برای افراد معلول در نظر گرفته شده پرده برداشت.
تبلیغات

رویداد Hello Agian اپل در کوپرتینو هم اکنون در حال برگزاری است و تیم‌کوک مدیرعامل این شرکت مراسم را با خبرهایی در مورد افراد معلول آغاز کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.

تیم‌کوک، از وب‌سایتی که به طور مخصوص برای افراد ناتوان جسمی ایجاد شده رونمایی کرد که در آن افراد می‌توانند قابلیت‌های محصولات اپل را مرور کنند. وی در ادامه اعلام کرد که امیدوار است تا این وب‌سایت به عنوان یک منبع برای افراد سراسر جهان تبدیل شود.

کوک در ادامه افزود: «ما معتقدیم که اگر مردم به محصولات ما دسترسی داشته باشند، می‌توانند قابلیت‌های انسانی خود را ارتقا داده و در مسیر حرکت دنیا، تغییراتی ایجاد کنند.»

این وب‌سایت در واقع شاخه‌ای از وب‌سایت اصلی اپل است. عنوان سایت یاد شده نیز Accessibility بوده که در زیر دسته‌بندی‌ای که Apple Values در پایین وب‌سایت اصلی این شرکت قرار گرفته است. در دسته‌بندی مورد بحث موارد دیگری چون Education، Environment، Inclusion And Diversity، Privacy و Supplier Responsibility نیز به چشم می‌خورند.

 accessibility website

این مطلب در حال بروزرسانی است...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات