گوشی Vivo X9 احتمالا همین ماه رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا شرکت ویوو قصد دارد گوشی جدیدش، X9 را ۲۷ آبان ماه در پکن رونمایی کند.
تبلیغات

شرکت ویوو در چند ماه گذشته فعالیت چندانی نداشته و این موضوع احتمالا به دلیل برنامه‌ی این کمپانی چینی برای معرفی یک محصول جدید است. منابع مختلف اعلام کرده‌اند که گوشی‌هوشمند بعدی Vivo از نام X9 بهره می‌برد و تاریخ احتمالی معرفی آن نیز روز ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) خواهد بود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

با توجه به اطلاعات جدیدی که در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده، گفته می‌شود این گوشی مجهز به دوربین دوگانه‌ی پشتی از نوع Exmor IMX 260 سونی خواهد بود. موضوعی که در اینجا مطرح می‌شود، استفاده از فناوری پیکسل دوگانه توسط Vivo است. این فناوری را سامسونگ نیز در دوربین‌ گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ بکار گرفته بود. در نتیجه می‌توان گفت که گوشی Vivo X9 نیز احتمالا از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل با لنز‌ Dual Pixel بهره خواهد برد.

البته اگر فکر می‌کنید که دوربین دوگانه‌ی محصول مورد اشاره مثل اکثر گوشی‌هایی خواهد بود که اخیرا با این مشخصه روانه‌ی بازار شده‌اند باید بگوییم که گوشی جدید Vivo در این زمینه از فناوری جدیدی استفاده می‌کند. با توجه به بروزرسانی چیپ‌های کوالکام برای پشتیبانی از تکنولوژی پیکسل دوگانه در دوربین، قطعا در آینده‌ی نزدیک شاهد گسترش استفاده از این فناوری در بسیاری از موبایل‌های هوشمند خواهیم بود.

منابع خبری بر این باورند که گوشی‌هوشمند Vivo X9 از یکی از چیپ‌ست‌های بروزرسانی شده‌ی کوالکام بهره می‌برد. در این بین احتمال زیادی وجود دارد که پردازنده‌ی این محصول، اسنپدراگون ۶۵۳ باشد. گوشی مورد اشاره در کنار این چیپ‌ پردازشی قدرتمند، مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و نیز ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی نیز است.

متاسفانه تاکنون اطلاعات زیادی در مورد دستگاه یاد شده در دسترس نیست. در هرحال باید تا رویداد روز ۱۷ نوامبر پکن منتظر بمانیم ببینیم این محصول چه مشخصات و قابلیت‌های دیگری دارد. البته بد نیست اشاره کنیم که این دستگاه به احتمال زیاد قابلیت‌هایی مشابه با گوشی‌هوشمند XPlay 6 را نیز ارائه خواهد داد.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات