اپلیکیشن Ginger Keyboard: کیبورد متفاوت دارای بازی و استیکر - زوم اپ

دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Ginger Keyboard اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک کیبورد جالب و متفاوت را در گوشی خود داشته باشید.
تبلیغات

در نسخه‌های جدید اندروید اهمیت بالایی به کیبورد گوشی‌ها داده شده است به طوری که می‌توان گفت از نسخه‌ی ۵ به بعد اندروید، کیبوردهای لمسی که به طور پیش‌فرض در این پلت‌فرم قرار می‌گیرد همگی چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ زیبایی در رده‌ی بسیار خوبی قرار دارند و برخلاف اندرویدهای قدیمی‌تر که کمترین اهمیت را به خصوص به ظاهر کیبورد می‌دادند، در نسخه‌های جدید معمولا نیازی به یک جایگزین برای کیبورد وجود ندارد. با این حال اگر بنا به هر دلیلی احساس می‌کنید که به امکانات بیشتر یا ظاهر متفاوت‌تری نسبت به کیبورد پیش‌فرض خود نیاز دارید جای نگرانی وجود ندارد چرا که بازار کیبوردهای جانبی در مارکت‌های اندروید همچنان داغ است و می‌توانید جایگزین‌های متنوع و بسیار قابل قبولی را برای کیبورد خود پیدا کنید. Ginger Keyboard یکی از کیبوردهای جالبی است که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم. کیبوردی که با ارائه‌ی امکانات جالب در کنار ظاهر جذاب، توانسته توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

اولین و جالب‌ترین امکانی که در این Ginger Keyboard مشاهده کردیم امکان انجام بازی در محیط کیبورد بود. احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که هنگام چت با افراد مختلف، چند دقیقه‌ای را به صفحه‌ی گوشی خیره شده تا شخص مقابل جواب خود را تایپ کند. از این پس اگر از Ginger Keyboard استفاده کنید در این مواقع دیگر نیازی به اتلاف وقت یا منتظر ماندن‌های طولانی نیست و می‌توانید به محض ارسال پیام خود، بازی‌های موجود در Ginger Keyboard را فعال کنید و تا زمان دریافت جواب از شخص مقابل، در همان پنجره‌ی کیبورد، خود را با انجام بازی سرگرم کنید. برای مثال همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می‌کنید بازی محبوب Snake یا مار نوکیا در محیط کیبورد اجرا شده است و می‌توانید خود را با انجام آن سرگرم کنید. بازی‌های دیگری نیز در این برنامه وجود دارند که می‌توانید از میان آن‌ها هرکدام را که مایل بودید انتخاب کنید.

امکان جالب دیگری که مشاهده کردیم قابلیت ساخت پوسته و همچنین دانلود پوسته‌های مختلف برای کیبورد بود. شما می‌توانید به صورت کاملا دلخواه ظاهر کیبورد را شخصی‌سازی کنید و حتی آن را در مارکت پوسته‌های Ginger Keyboard آپلود کنید تا اشخاص دیگر نیز قادر به استفاده از آن باشند. از سوی دیگر خود شما نیز می‌توانید از این مارکت استفاده کرده و پوسته‌های جذاب و متنوعی را برای کیبورد خود انتخاب کنید. در کنار پوسته، شما به هزاران اموجی، استیکر و تصاویر متحرک گیف نیز دسترسی خواهید داشت که به کمک آن می‌توانید بیان منظور و احساسات در گفتگوی خود را به شکل ساده‌تری به انجام برسانید. تلگرام و بخش استیکرهای قابل ساخت آن ثابت کرد که در حال حاضر استیکرها از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردارند و از همین رو وجود تعداد بالا و متنوع استیکر و اموجی و تصاویر گیف در Ginger Keyboard نیز می‌تواند محبوبیت این کیبورد را در بین کاربران افزایش دهد. این کیبورد موفق به کسب بیش از ۵ میلیون دانلود تنها در پلی‌استور گوگل شده است و شما نیز می‌توانید با دانلود این برنامه که با حجم حدودی ۴۰ مگابایت منتشر شده است به جمع کاربران فعال Ginger Keyboard بپیوندید. لازم به ذکر است که این برنامه برای اجرا به اندروید ۴.۰.۳ یا بالاتر نیاز خواهد داشت و به صورت رایگان منتشر شده است.

ویژگی ها

  • طراحی زیبا و دارا بودن صدها پوسته
  • امکان انجام بازی در محیط کیبورد
  • امکان شخصی سازی پوسته و ساخت تم های اختصاصی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات