قایق: گسترده ترین سایت با اندازه واقعی محصولات در دنیا

دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قایق اولین و تنها سایت در ایران است که دارای اندازه واقعی محصولات است.
تبلیغات

اندازه واقعی قابلیتی است که کاربر به واسطه آن قادر خواهد بود اندازه دقیق محصول مورد نظر خود را در صفحه نمایش خود مشاهده نماید. این قابلیت باعث خواهد شد تا بسیاری، با راحتی بیشتری به خرید اینترنتی بپردازند.

ویژگی‌های اصلی قایق

  • اولین و تنها سایت اندازه واقعی در ایران
  • تخصصی‌ترین مشخصات محصولات دیجیتالی
  • قابلیت فروش محصولات برای فروشگاه‌های واقعی و اینترنتی

قایق اولین و تنها سایت در ایران با اندازه واقعی محصولات است. این در حالی است که در عین حال گسترده‌ترین سایت با اندازه واقعی محصولات در دنیا نیز است.

قایق

اندازه واقعی قابلیتی است که کاربر به واسطه آن قادر خواهد بود اندازه دقیق محصول مورد نظر خود را در صفحه نمایش خود مشاهده نماید. این قابلیت باعث خواهد شد تا بسیاری با راحتی بیشتری به خرید اینترنتی بپردازند. یعنی با استفاده از این قابلیت کاربر درک بهتری از ابعاد محصول خواهد داشت و انتخاب محصول برای کاربر راحت‌تر خواهد بود. 

قایق با مشخصات تخصصی محصولات دیجیتالی، تجربه‌ای جدید را برای علاقه‌مند به محصولات دیجیتالی ایجاد کرده است. این مشخصات به کاربر جزئی‌ترین موارد را نمایش خواهد داد تا بهترین انتخاب برای کاربر صورت گیرد.

قایق

همچنین در قایق، به فروشگاه‌های واقعی و اینترنتی این امکان داده شده تا فروشگاه خود را ثبت نمایند و به راحتی محصولات خود را بفروش برسانند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات