نخستین سرویس فارسی تبلیغات گوگل توسط ای ادز راه اندازی شد

دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با ای ادز و سرویس منحصر به فرد و رایگان آن، اولین و تنها پنل فارسی بلادرنگ تبلیغات گوگل در ایران با امکان پرداخت ریالی آشنا شوید.
تبلیغات

آژانس تبلیغات الکترونیکی ای ادز از سوی مهندس رسول صیقلی، مدیر عامل شرکت فناوران راتارایان طراحی و برنامه‌ریزی شد و در شهریور ۱۳۹۵ همزمان با سومین سال تاسیس شرکت فناوران راتارایان آغاز به کار کرد. ای ادز  از شروع کار خود سرویس‌های نوین و متنوعی را در حوزه تبلیغات آنلاین ارائه داده است که از این میان پنل تبلیغات گوگل‌ فارسی ای ادز از استقبال قابل توجهی برخوردار شده است.

اولین  و تنها پنل  رایگان تبلیغات گوگل فارسی

یکی از سرویس‌های بسیار کاربردی و ابداعی ای ادز سرویس تبلیغات گوگل بلادرنگ در پنل فارسی است! همانطور که می‌دانید امروزه تبلیغات در گوگل به عنوان موثرترین روش تبلیغاتی شناخته می‌شود و همواره کاربرانی که درخواست تبلیغات گوگل را دارند با مشکلات فراوانی چون پرداخت ارزی، پرداخت برای راه اندازی پنل گوگل از سوی شرکت‌های واسط، نداشتن دانش کافی برای کار با پنل اصلی گوگل، بسته شدن اکانت از طرف گوگل، تمدید اکانت گوگل، وابستگی به شرکت‌ها برای اعمال تغییرات و … مواجه هستند.

ای ادز به عنوان پارتنر گوگل، برای حل مشکلات فوق برای اولین بار در ایران پنل تبلیغات گوگل فارسی را راه اندازی کرده تا علاوه بر حل مشکلات نام برده شده، بتواند هزینه‌های جانبی تبلیغات گوگل را حذف کند.

با استفاده از پنل ای ادز، کاربران می‌توانند به راحتی ثبت نام کرده یا با اکانت گوگل خود وارد پنل پیشرفته ای ادز شوند و از خدمات متنوع تبلیغات اینترنتی ای ادز استفاده کنند.

کاربران از طریق پنل ای ادز و با استفاده از بخش تبلیغات گوگل می‌توانند تمام مراحل ثبت کمپین تبلیغات گوگل خود را به صورت فارسی ادامه داده و در نهایت با پرداخت ریالی و بدون کارمزد به صورت بلادرنگ و بدون واسطه، تبلیغات خود را در هر زمان از شبانه روز در گوگل نمایش دهند.  

همچنین کاربران در پنل تبلیغات گوگل ای ادز به راحتی امکان مدیریت و تغییر کمپین تبلیغات گوگل خود را خواهند داشت. کارشناسان ای ادز نیز با گذراندن دوره‌های گوگل پارتنر آماده مشاوره هستند تا تمامی کاربران فارسی زبان بتوانند فصل جدید و موثری از تبلیغات گوگل را آغاز کنند.

ای ادز

خدمات ای ادز

کسب درآمد در ای ادز

ای ادز برای تمامی کاربران اینترنت فرصت مناسبی را فراهم آورده تا چه در صورت داشتن تخصص مانند برنامه نویسی موبایل و وب سایت و چه صاحبان رسانه‌های دیجیتال و کاربران عادی بتوانند کسب درآمد داشته باشند.

صاحبان وب سایت‌ها

صاحبان وب سایت‌ها می‌توانند وب سایت خود را ثبت کرده و کد تبلیغات ای ادز را در وب سایت خود قرار دهند و درآمد قابل توجهی را کسب کنند.

برنامه نویسان موبایل

برنامه نویسان می‌توانند با همکاری ای ادز و نمایش تبلیغات درآمد بالایی را کسب کنند.

کاربران اینترنت

کاربران عادی اینترنتی کافی است در ای ادز عضو شده و در بخش کسب درآمد از کلیک یا ورودی گوگل درآمد قابل توجهی را کسب کنند.

صاحبان صفحات اجتماعی

صاحبان صفحات اجتماعی با ثبت صفحه اجتماعی خود و پیوستن به خانواده بزرگ ای ادز می‌توانند به عنوان مشارکت کننده در کمپین‌های بزرگ تبلیغات شبکه‌های اجتماعی ای ادز درآمد بالایی را کسب کنند.

برای پیوستن به ای ادز و استفاده از سرویس‌های متنوع و نوین تبلیغات اینترنتی به نشانی https://www.eads.ir/ مراجعه فرمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات