آئودی به منظور کاهش هزینه های خود پروژه های فناوری را متوقف می‌کند

شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
چالش‌ها و تبعات مربوط به انتشار خبر رسوایی فولکس‌واگن هنوز ادامه دارند و این موضوع گریبانگیر آئودی نیز شده است.
تبلیغات

رسوایی اخیر فولکس‌واگن هنوز برای چندین برند خودروساز آلمانی کابوسی هولناک است و به چالشی تبدیل شده که دپارتمان تحقیق و توسعه‌ی کمپانی آئودی، قربانی آن شد. بر اساس اخبار منتشر شده در شهر اینگولشتات، رویترز گزارش کرده است که چندین پروژه‌ی تکنولوژی در آئودی به حالت تعلیق درآمده‌اند.

علاوه بر پروژه‌های شیب‌دار کردن مسیر آزمون یک وسیله نقلیه‌ی خودران و باتری یک خودروی مفهومی، آئودی پروژه‌های مربوط به بخش‌های تکنولوژی خود را در اداره‌ی مرکزی‌اش به نام "IN-Campus" بایگانی کرده است.

آئودی توسعه‌ی وسایل نقلیه‌ی مرسوم خود را نیز کنار گذاشته و در حال سرمایه‌گذاری میلیون دلاری در زمینه‌ی خودروهای پاک است. به نظر می‌رسد تولید خودروهای تمام الکتریکی جدید آئودی به نام e-tron تا سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شود و طی برنامه‌ریزی که آئودی انجام داده اولین خودرو یک خودروی کراس‌اوور الکتریکی خواهد بود.

موضوع تا حدی پیش رفته است که کارکنان آئودی نیز نگران از دست دادن جایگاه شغلی خود در کارخانه‌های آئودی مکزیک و بروکسل هستند و از عدم سرمایه‌گذاری‌ها در آلمان دلخور هستند.

حتی خبرهایی مبنی بر کنار کشیدن آئودی از مسابقات اتومبیل‌رانی نیز به گوش می‌رسد اما قطعا بازگشت به حالت عادی، کاری زمان‌بر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات