با این افزونه بدون صرف زمان از بهترین قیمت بازار خبردار شوید

شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
استارتاپ ترب افزونه‌ای ساخته است که عملا زمان جستجوی قیمت محصول مورد نظر را در میان فروشگاه‌های مختلف به صفر می‌رساند.
تبلیغات

« بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتم که گوشی قدیمی‌ام را عوض کنم و گوشی جدیدی تهیه کنماز بین گلکسی A7 و ال جی نکسوس 5 می‌خواستم ببینم کدام قیمت بهتری دارد که در نهایت یکی را بخرم. تصور می‌کردم با یک ساعت جست و جو در اینترنت خرید را انجام می‌دهم ولی پس از کلی گشت و گذار بین فروشگاه‌های مختلف و دو صفحه یادداشت برداری از قیمت‌های هر سایت، هنوز شک داشتم، که شاید فروشگاه دیگری به قیمت ارزان‌تر آن را به فروش گذاشته باشد.. »

احتمالا شما هم حین خرید اینترنتی به این مشکل برخورد کرده‌اید. استارتاپ ترب جدیدا افزونه‌ای ساخته است که واقعا این مشکل را حل می‌کند و عملا زمان جست و جوی قیمت محصول مورد نظر در میان فروشگاه‌های مختلف را به صفر می‌رساند. این نوآوری که در قالب اولین افزونه‌ی مقایسه‌ی قیمت و به صورت رایگان عرضه شده است، به کاربر این امکان را می‌دهد که پس از ورود به صفحه‌ی محصول مورد نظر در وبسایت یک فروشگاه، قیمت همان محصول را در سایر فروشگاه‌ها به صورت یکجا و در همان صفحه‌ای که در آن حضور دارد، مشاهده کند و با یک کلیک به صفحه محصول مورد نظر در بهترین فروشگاه منتقل شود.

ترب

نصب این افزونه بسیار ساده و محیط آن به اندازه‌ای کاربرپسند است که هر کاربری پس از یک بار استفاده از آن،  متوجه نیاز خود به آن خواهد شد. در حال حاضر این افزونه فقط برای مرورگر کروم طراحی شده است و برای نصب آن کافی است به صفحه افزونه در سایت ترب بروید و با کلیک روی دکمه‌ی زرد رنگ آن را نصب کنید. بعد از آن وارد هرکدام از صفحات فروشگاه‌های ترب شوید افزونه به شکل خودکار قیمت بقیه‌ی فروشندگان را به شما نمایش می‌دهد.

ترب

در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار محصول از حدود ۶۰ فروشگاه اینترنتی در پایگاه داده ترب وجود دارد و این تعداد در حال افزایش است. به جز افزونه‌ی کروم، شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن همراه ترب نیز از آخرین قیمت محصولات از طریق نوتیفیکیشن بهره‌مند شوید. در این اپلیکیشن علاوه بر مشاهده‌ی آخرین قیمت فروشگاه‌های مختلف، قسمتی برای نمایش پیشنهادهای ویژه‌ی این فروشگاه‌ها وجود دارد تا شما مطمئن باشید هیچ تخفیف واقعاً خوبی را از دست نخواهید داد.

خوشبختانه سازندگان این افزونه مقایسه قیمت به کاربران اینترنتی اطمینان داده‌اند که این افزونه همانند وبسایت و اپلیکیشن ترب رایگان خواهد بود تا آن‌ها بتوانند بدون دغدغه و در محیطی شفاف، فروشگاه‌های اینترنتی گوناگون را با یکدیگر مقایسه کرده و از خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

لینک معرفی و دانلود اکستنشن ترب

دالنود اپلیکیشن ترب

لینک وبسایت ترب

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات