آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای گوشی های موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس منتشر شد

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از هم اکنون، بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای دو گوشی‌هوشمند موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس کمپانی موتورولا در دسترس قرار گرفته و دارندگان این دو دستگاه می‌توانند نسبت به آپدیت گوشی خود اقدام کنند.
تبلیغات

اوایل ماه جاری، شرکت موتورولا اعلام کرد که چه مدل‌هایی از گوشی‌های هوشمند ساخت این شرکت، بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت خواهند کرد. در آن زمان، موتورولا گفته بود که محصولات سری موتو زد و موتو جی ۴ این کمپانی، آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت خواهند کرد و مراحل تست این بروزرسانی نیز در برزیل انجام شد. حالا به نظر می‌رسد که آپدیت یاد شده به صورت سراسری برای گوشی‌های هوشمند سری موتو جی ۴ منتشر شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشد.

در کشور هند، هم اکنون دارندگان گوشی‌های هوشمند موتو G4 و موتو G4 پلاس می‌توانند بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا را برای دستگاه خود دریافت کنند. بد نیست اشاره کنیم که این آپدیت به صورت محدود نبوده و در واقع یک بروزرسانی بزرگ و سراسری محسوب می‌شود و بنابراین به زودی شاهد عرضه‌ی آن در سایر کشورهای جهان نیز خواهیم بود. از آنجا که به نظر می‌رسد موتورولا بر بازاریابی گوشی‌های سری موتو جی ۴ در هند که دومین بازار بزرگ موبایل‌های هوشمند است، تمرکز ویژه‌ای کرده، آپدیت مورد بحث ابتدا برای این کشور در دسترس قرار گرفته است.

اگرچه اندروید ۶.۰ مارشمالو یک نسخه‌ی قابل توجه بود، اما اندروید ۷.۰ نوقا شامل بهبودهای بسیار زیادی است. علاوه بر این، در این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی محبوب گوگل، از کامپایلر جدید JIT استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های مهم اندروید نوقا می‌توان به بهره بردن از API گرافیکی Vulkan برای رندر سه بعدی، سیستم جدید نوتیفیکیشن‌ها، و نیز حالت جدید چندوظیفگی (Multi Tasking) اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر قابلیت‌ها و تغییراتی که با نصب بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا به موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس اضافه می‌شوند، به این لینک مراجعه کنید.

همچنین اگر با اندروید نوقا آشنایی زیادی ندارید می‌توانید بررسی کامل و دقیق زومیت از این نسخه از پلتفرم موبایلی گوگل را مطالعه کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات