انجام شصت هزار آزمایش روی وی 20 ال جی برای پیشگیری از اتفاقات مشابه نوت 7

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی بار دیگر از فرصت استفاده کرد و با به رخ کشیدن تعداد آزمایش‌های صورت گرفته بر روی ال‌جی وی 20 به سامسونگ طعنه زد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد دارد با مطرح کردن آزمایش‌های صورت گرفته بر روی پرچمدار جدیدش بازارگرمی کند. هرچه باشد ال‌جی وی 20 به داشتن کیفیتی در حد نظامی تبلیغ شده و مقاومت این گوشی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. در طرف دیگر مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت 7 و توقف تولید آن بهانه‌ای به رقیب دیرینه سامسونگ داده تا از این موضوع به خوبی استفاده کند.

در شهر پیونگتائک واقع در کره جنوبی، کمپانی ال‌جی با برگزاری یک تور خبری به خبرنگاران مراحل تولید و اسمبلی گوشی ال‌جی وی 20 را نشان داد. بنا بر گفته‌های کمپانی، وی 20 قبل از آنکه به تولید انبوه برسد شصت هزار آزمایش را پشت سر گذاشته است. این میزان آزمایش صورت گرفته دقیقا به ما نشان می‌دهد که مقاومت در حد نظامی تنها یک شعار نبوده و ال‌جی وی 20 لایق چنین لقبی است.

اعتبارسنجی محصولات ال‌جی در طبقه سوم خط تولید G2 صورت می‌گیرد؛ جایی که گوشی‌ها، تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی این کمپانی باید آزمایش‌های سختی را پشت سر گذاشته تا کیفیت آنها سنجیده شود. طبق گفته‌های یکی از مسئولین سنجش کیفیت محصولات ال‌جی، این کمپانی از یک نوار فولادی استفاده کرده تا میزان مقاومت وی 20 را بسنجد.

قبل از رسیدن به مرحله تولید انبوه بر روی تمام قطعات وی 20 آزمایش‌های متعددی صورت گرفته که صفحه نمایش نیز شامل آنها می‌شود. این گوشی بر روی نوار فولادی بارها انداخته شده تا میزان مقاومت آن سنجیده شود. علاوه بر آن، ال‌جی پرچمدار جدید خود را از فاصله یک متری بر روی نوار فولادی انداخته است به نحوی که هر بار بر روی لبه‌های گوشی ضربه وارد شود. این کار برای بالا بردن میزان مقاومت دستگاه بر اثر سقوط صورت گرفته و نشان می‌دهد که در صورت وارد شدن ضربه، وی 20 چقدر آسیب خواهد دید.

پس از اتمام این تست‌ها، بر روی رابط کاربری نیز آزمایش‌هایی صورت می‌‌گیرد. سپس گوشی به دست کارگری داده می‌شود تا صحت عملکرد آن را تایید کند. در آخر آزمایش‌هایی بر روی فرکانس رادیویی گوشی انجام داده می‌شود.

همانطور که مشاهده کردید پرچمدار جدید ال‌جی آزمایش‌های متعددی را پشت سر گذاشته تا به تولید انبوه برسد اما سوال اینجا است که با وجود شصت هزار آزمایش چرا با مشکل بوت لوپ دست و پنجه نرم می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات