تصویری از نمونه اولیه گوشی جدید موتورولا فاش شد

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از گوشی معرفی نشده‌ و جدید موتورولا در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شده است، اما مشخص نیست که از سری موتو جی یا موتو زد خواهد بود.
تبلیغات

اگرچه موتورولا در سال جاری گوشی‌هایی همچون موتو زد، موتو زد فورس و موتو زد پلی را معرفی کرد، اما به نظر می‌رسد که این روند کماکان ادامه‌دار باشد. در میان شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد در خصوص گوشی معرفی‌نشده‌ی Moto M، ایوان بلس اخیرا تصویری از یک گوشی نامعلوم دیگر را منتشر کرده که از طراحی معروف موتورولا بهره می‌برد، گمان می‌رود که این گوشی نسخه‌ی ۲۰۱۶ از گوشی Moto X باشد. اکنون تصویر دستگاه موتوی دیگری در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شده است، اما متاسفانه جزئیات زیادی از تصویر یاد شده به دست نمی‌آید.

گوشی جدید موتورلا

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این نمونه‌ی اولیه ظاهری شبیه به گوشی‌های سری موتو زد و موتو جی ۴ دارد. به نظر می‌رسد دستگاه یاد شده از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد که با کلید هوم یکی شده است، همچنین برند موتو در بالای نمایشگر قابل رویت است. لوگوی معروف M‌ موتورولا نیز در گوشه‌ی سمت چپ نمایشگر وجود دارد که احتمالا یک استیکر باشد.

این تصویر احتمالا به گوشی Moto M‌ تعلق ندارد و از آنجا که موتورولا اعلام کرده که برند Moto X را کنار نگذاشته، بنابراین یقینا این شرکت در حال کار روی جایگزینی برای گوشی Moto X Pure‌ سال گذشته است. البته در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در خصوص اینکه تصویر جدید متعلق به نسل جدید موتو ایکس است یا خیر، نظر داد، بنابراین باید در انتظار انتشار خبرهای جدیدی در این خصوص باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات