ایرانسل آمار ترابردپذیری را اعلام کرد؛ میزان و دلیل عدم ترابرد

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل آمار ترابردپذیری که توسط مرکز ترابرد اعلام شده را افشا کرد. در این آمار اپراتور کم کار و اپراتور پرکار در ترابردپذیری مشخص شده است.
تبلیغات

ایرانسل آمار ترابردپذیری که توسط مرکز ترابرد اعلام شده است را افشا کرد تا مقصر روند نامناسب ترابردپذیری شماره تلفن همراه را مشخص کند.

در این آمار که به صورت مستند در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و دیگر مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد، جزئیات تعداد تقاضای ترابرد به سمت ایرانسل و درصد موفقیت به همراه جزئیات تعداد تقاضای خروج از ایرانسل و درصد موفقیت، منتشر شده است.

تعداد متقاضیان خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول ۵۲۹۴ درخواست بوده که ۳۵۷۴ درخواست معادل ۶۸ درصد با موفقیت ترابرد شده است. تعداد درخواست ترابرد ایرانسلی‌ها به رایتل نیز ۲۶۵۰ درخواست بوده که ۲۱۴۹ درخواست یعنی ۸۱ درصد با موفقیت ترابرد شده است. بدین ترتیب ۷۹۴۴ درخواست برای خروج از ایرانسل وجود داشته است که ۵۷۲۳ درخواست یعنی ۷۲ درصد با موفقیت ترابرد شده است.

آمار ترابردپذیری ایرانسل

تعداد متقاضیان ورود به ایرانسل از اپراتور همراه اول ۳۹۹۱۰ درخواست بوده است که تعداد ۷۱۳۰ درخواست یعنی حدود ۱۸ درصد با موفقیت ترابرد شدند. ۷۷۰۰ درخواست نیز برای ترابرد از رایتل به ایرانسل وجود داشته است که از این میان ۱۸۳۲ درخواست حدود ۲۴ درصد با موفقیت به ایرانسل ترابرد شدند. بدین ترتیب ۴۷۶۱۰ درخواست به ایرانسل وجود داشته که تنها ۸۹۶۲ حدود ۱۹ درصد ترابرد موفق بوده است.

بدین ترتیب میزان درخواست‌ها برای ورود به ایرانسل نسبت به میزان درخواست‌ها برای خروج از ایرانسل، ۶ برابر است.

با انتشار این مطلب، ایرانسل به صراحت اشکال عدم ترابرد و حفظ به اجبار مشترکان را به گردن دو اپراتور دیگر به‌خصوص همراه اول انداخت و به باز بودن فضای خروج در ایرانسل اشاره کرد.

باید دید که همراه اول و رایتل در مقابل آمار مرکز ترابردپذیری چه واکنشی نشان خواهند داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات